Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Hearem 2014-12-27 19:19:21 Taskuvaras
Arvosana 
 
4.5
Taskuvaras Arvostellut: Taskuvaras    December 27, 2014
Top 500 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Jästipään tavoin en itsekään pidä vamppyyritarinoista, vaikka myönnän, että nuorempana asiat olivat hivenen toisin. Pidin kumminkin tästä kirjoituksesta. Darenin osuus oli hyvä. Suorastaan raikastavan raastavaa persoonan kuvailua ilman turhaa romanttisointia. Jatka samaan malliin!

Itseäni häiritsi alun selostusosuus. Ymmärrän, että kirjoitit sen tarkoituksella poikkeavasti, mutta joissakin paikoissa verbien puuttuminen ja sanajärjestyksen muuttaminen teki teksistä turhan hankalan luettavaksi. Loppua kohden selostus kumminkin selkeni, siksi kohdennan kritiikin nimenomaan kolmeen ensimmäiseen kappaleeseen. Muuta lisättävää minulla ei sitten olekaan.

Kiitos ja kumarrus!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Katriina
December 31, 2014
Report this comment
Kiitos itsellesi! Ja aloituskappale... luulen että siihen tulee suuria muutoksia mutta ei ole ollut aikaa tai kovinkaan suuritahtoista halua korjata sitä näin loppuvuodesta. Ehkä vielä joskus. Ja jos Darenin kohdalla kirjoitettu kuvailu kelpaa vastapainoksi Emman kliseisemmälle kerronnalle, olen onnistunut ilmeisesti, tasapainottamaan ne. Kai. Kiitos kommentista Taskuvaras!
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS