Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Aika kuluu, osa 2 2015-01-05 11:52:46 Jästipää
Arvosana 
 
3.5
Jästipää Arvostellut: Jästipää    January 05, 2015
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Hienoa, että jatkat kirjoittamista täällä. Olit näemmä lisännyt runojakin tänne, hyvä. Rohkeasti kannattaa tuoda tekstejään esille. Palaute toivottavasti auttaa kehittymään kirjoittajana, minulle siitä on ainakin ollut suurta apua.

Tämä teksti sitten. Otsikossa mainitset osa 2, mutta itse asiassa tässä on yli puolet tekstistä samaa kuin oli ensimmäisessä osassasi. Uutta on käytännössä vain kaksi viimeistä kappaletta. Luettavuuden ja sujuvan kerronnan kannalta suosittelisin, ettet kopioi edellisen osan tekstiä mukaan vaan seuraava osa jatkuu aina suoraan siitä, mihin edellinen päättyi. Jos lukija ei tätä siirtymää hallitse, niin se on lukijan ongelma, ei kirjoittajan.

Arvioin vain tuota uutta osaa, koska ekasta olen jo kommentoinut. Jatko jättää juonellisesti tarinan edelleen jokseenkin mystiseksi, mutta koska nyt on selvää, että kyse on jatkotarinasta, ei tästä voi sinänsä rokottaa. Vasta kun hahmottaa kokonaisuuden voi sanoa onko tämä juonellisesti hyvä vai ei. Sinänsä jatko etenee jouhevasti ja jälleen tapasi kertoa, käyttää sanoja ja kuvata tilanteita ja henkilöitä toimii hyvin. Hyvää kielen käyttöä. Odotan mielenkiinnolla, miten tämä tarina jatkuu ja lopulta päättyy...

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS