Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
kuinka hyvin osaat pelata? 2015-01-07 20:09:25 Jästipää
Arvosana 
 
4.0
Jästipää Arvostellut: Jästipää    January 07, 2015
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Mielenkiintoinen tarina. Toi heti alkuun mieleeni kaksi elokuvaa, joissa sama perusjuoni, eli pelataan jotain vanhaa mystistä lautapeliä, joka sekoittaa pelaajan johonkin mystiseen maailmaan. Tässä tarinassa mentiin kuitenkin Suomeen ja menneisyyteen, mikä oli tietenkin suomalaisena hyvä yksityiskohta. Tarina on kirjoitettu hyvin. Tyylisi on kuvaileva ja selkeä. Juoni etenee vaivatta ja lukija pysyy hyvin kärryillä tapahtumissa. Tarran kanssa olen samaa mieltä siinä, että sitä runoa ei kannata toistaa niin nopeasti.Minä jättäisin sen toistamisen kokonaan pois, viittaisin vain siihen runoon muutoin. Kielellisesti kirjoitat hyvin, ei juurikaan virheitä. Juonellisesti tarinaa on vielä vaikea arvioidan, koska nyt ollaan niin alussa, mutta hyvä lähtö tässä on, hyvin kirjoitettu ja herätti lukijan kiinnostuksen. Jos tämä on kovin pitkäkin tarina, niin alkuun voisi kirjoittaa alustusta hieman enemmän, esim. mistä peli on tullut kauppiaalle ja miten, miksi päähenkilö päättää sen ostaa, miksi hän siitä kiinnostuu jne. Joka tapauksessa hyvä tarina, jään odottamaan jatkoa...

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
usva
January 08, 2015
Report this comment
Kiitos arviostasi! Hyvä saada toisten ihmisten kommentteja omalle tekstilleen - ulkopuolisena näkee tekstin niin erilailla kuin itse, sitä on välillä liikaakin sen sisällä.
Otinkin jo Tarran vinkit huomioon - jätin runon toiston pois alusta ja korjasin muutoinkin aikamuototöppejä ym., mitä tekstiin oli jäänyt. Tarina on pitkä, ja hyvinkin voisi kaivata ehdottamamiasi alustuksia tekstin alkuosaan. Muokkaamaan siis vaan! :)
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS