Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Poika Hot
 
Poika 2016-03-02 07:07:59 Arska
Arvosana 
 
4.5
Arska Arvostellut: Arska    March 02, 2016
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Hyvä!

Tässä on sähköistä jännitystä jo ainakin kotitarpeiksi. Tarina lähtee liikkeelle heti kiinnostavalla tavalla, ja tapahtumamiljöön kuvailu rakentaa kokonaisuuteen soveltuvat taustat.
Tästä löytää jopa kauhutarinan, jonka juonirakenne on selkeän omaperäinen. Jännitettä ylläpidetään juonen kehittyessä eteen nousevilla yllätyksillä, joilla ei näennäistä roolia itse juonirakenteeseen näyttäisi olevan. Näillä yksityisskohdilla saadaan aikaan sopivasti pientä epävarmuutta lukijan ajatuksiin, ja se luo jännitykseen lisää mielenkiintoa. Otetaan yhtenä esimerkkinä edelliseen pojan paita lähteellä. Miksi se oli kauniisti asetettu, kuin löydettäväski?
Mielestäni tälläiset yksityiskohdat rakentavat tarinaa kiehtovalla tavalla. Kaikkea ei ole valmiiksi pureskeltu, ja lukijan tajunnan taustalle jää kuitenkin muistijälki, joka etsii asiaan liittuvää ratkaisua.

En nyt lähde purkamaan kokemustani kertomuksen suhteen. jokainen löytää omansa, omien näkemystensä kautta, ja kokee kokonaisuuden omalla itselleen ominaisella tavalla. Minun mielestäni tämä on erinomainen kertomus, ja täysiä tähtiä en antanut vain sen vuoksi, että odotettavissa on tältä kertojalta vieläkin maukkaampia novelleja.

Kiitos lukuhetkestä.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Misfit
March 02, 2016
Report this comment
Kiitos kannustavasta palautteesta,

Muutaman novellin jälkeen olen huomannut, että itselle mielekkäintä on jättää kirjoituksessa auki asioita. Jokainen lukija saa antaa mielikuvituksensa laukata ja täyttää puuttuvat kohdat kuten parhaaksi näkee. Yritän viimeiseen asti välttää rautalankaselityksiä, jotka latistavat tarinoita.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS