Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Menneisyyden kaiut - Luku 2. 2020-02-13 16:34:12 L.R
Arvosana 
 
2.5
L.R Arvostellut: L.R    February 13, 2020
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Sellainen huomautus tähän alkuun kun vielä muistan, että Dawn pitää omistusmuodossa taivuttaa Dawnin, kun tässä yhdessä kohtaa kirjoitit: Dawn ääni murisi, joka on sama asia kuin kirjoittaisi: Heikki ääni murisi.

Paikkojen kuvailu on mielestäni hyvää, mutta yksi asia joka häiritsee minua todella, on se kuinka monilla nimillä viittaat hahmoihin.

Esimerkiksi Dawniin viitataan tämän tarinan aikana sanoilla: tuo, tämä, tummahiuksinen ja nainen, joka on äärimmäisen ärsyttävää. Pelkkä Dawn ja hän sanat riittävät ja niiden käyttö tekisi tarinasta kymmenen kertaa mukavamman lukea. Hahmon sukupuolen ja hiustenvärin voi ilmoittaa erikseen, ilman että niitä kuulee enemmän kuin hahmon nimeä. Hahmon nimi ja hän on kaikki tarvittava.

Päähahmo vaikuttaa hyvältä ja juonesta kommentoin sitten myöhemmin.

Sitä suosittelisin, että jättäisit asioita lukijoille pääteltäväksi sen sijaan, että vain ilmoitat ne suoraan. Esimerkiksi tämän osan aikana Dawnia kutsutaan Emmaksi pariin kertaan ja hän vaatii ettei hänestä käytetä sitä nimeä. Tässä kohtaa minulle on aivan selkeää, että hän ei pidä siitä nimestä, ihan ilman sitä, että sinä kerrot sen minulle erikseen. Eli kun viittaat johonkin vahvasti niin voit myös olettaa että lukija ymmärtää viittauksen.

Ekan osan myös arvostelin vaikka se aika lyhyt arvostelu onkin, enkä voinut olla huomaamatta, että tämän osan edeltä julkaistiin kolme vuotta sitten,joten toivottavasti tulevia osia ei niin pitkään tarvitse odotella :D

Annan yksityiskohtaisemman palautteen sitten kun saan koko tarinan luettua.

Mukavaa kirjoittamista!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS