Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Vampyyrien Juoksu - Luku 4 (Final Mix) 2020-03-05 05:40:03 L.R
Arvosana 
 
2.5
L.R Arvostellut: L.R    March 05, 2020
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Suosittelisin, että tarkistat nämä luvut pari kertaa enemmän ennen julkaisua.
Esimerkiksi tämän luvun alkupuolella mainitaan, että ovi oli irronnut saranoiltaan, mutta tämän luvun lopussa Aaron ilmeisesti koputtaa tuohon samaan oveen, joka on yhtäkkiä ilmestynyt paikalleen.

Mielestäni voisit seuraavissa osissa keskittyä enemmän tarinan tapahtumien realistisuuteen. Esimerkiksi tässä luvussa on kaksi asiaa jotka eivät vain vaikuta järkeviltä.

1) Vampyyrit ovat kaapanneet kylän asukkaita ja tuhonneet suurimman osan kylästä, mutta ensimmäinen asia, jota he tekevät on Aaronin talon siivoaminen, joka on tuskiin millään tavalla tärkeää tässä tilanteessa.
2) Vaikuttaa todelta typerältä, että Monica paiskaa Aaronin sisälle taloonsa seisoessaan itse kuuden metrin päässä, mutta luulee ettei Aaron ei olisi sitä tajunnut.
Aaronhan tämän mainitseekin heti jälkeenpäin, mutta tämän ongelma on se, että tuo tapahtuma saa Monican vaikuttamaan typerykseltä ja epäilen ettei se ole sinun tavoitteenasi.

Kannattaa siis miettiä mitä tietty hahmo realistisesti tekisi ja mitä hän tajuaisi ja mikä voisi jäädä häneltä huomaamatta kohtauksessa.
Näin tuot myös paremmin esiin hahmojen persoonallisuuksia ja tapoja.

Se mitä tuohon julkaisu tapaan tulee niin tässä ovat ajatukseni:

Koko tarinan julkaiseminen kerralla on hyvä siitä, että se ei vie tilaa sivustolta tai sinun profiilistasi. Mutta tälle sivustolle ei nyt julkaista tekstejä sellaiseen tahtiin, että tuosta mitään haittaa olisi.

Toisaalta sinä voit myös tehdä niin, että jatkat lukujen tänne julkaisemista ja kun saat koko tarinan valmiiksi julkaiset sen kokonaisena ja pistät ylläpidolle viestiä, että poistaisi nuo yksittäiset osat.

Itse olen ainakin pitänyt tarinan seuraamisesta nykyiseen tahtiin, mutta sitä kyllä suosittelisin, että julkaiset sitten lopulta kokonaisen tarinan tänne ja pyydät ylläpitoa poistamaan nuo ylimääräiset luvut mikäli jatkat samalla tavalla. Mutta tämä on sinun tarinasi joten sinähän sen päätät mitä teet.

Mukavaa kirjoittamista!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS