Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Yllättävä kuuntelija 2017-12-28 07:39:51 boxo
Arvosana 
 
0.5
boxo Arvostellut: boxo    December 28, 2017
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

No huhhuh sentään...itse juoni tässäkin tarinassa on oikeastaan ihan hyvä.
MUTTA...jos on mielenkiintoa ja viitseliäisyyttä kirjoittaa näinkin pitkä tarina tänne muiden iloksi ja luettavaksi, niin luulisi myös viitsivän lukea sen ensin itse huolella läpi ja karsia edes hiukan kirjoitusvirheitä pois.
Siis kun joissakin tarinoissa löytää jonkin satunnaisen kirjoitusvirheen jostain lauseesta, niin tässä VOI EHKÄ löytää jonkin satunnaisen lauseen jossa EI olisi kirjoitusvirhettä.!!
Ja jos joku taas itkee että minä pilaan jonkun nuoren kirjailija-alun elämän tylyllä arvostelullani, niin haistakoon paskan. En missään tekstissä täällä ole tavannut näin paljon selviä kirjoitusvirheitä.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
03
Report this review

Kommentit

7 kohdetta - näytetään 1 - 7
Järjestys 
Tojutu
December 28, 2017
Report this comment
jees, kiitos kommentista, mutta mielestäni et tee sillä oikeutta minulle, viestisi sävy on selvästi vihamielinen ja kirjoitettu vain sen takia että haluat lytätä kirjoittajaa etkä edes yritä auttaa häntä kasvamaan kirjoittajana tai muutenkaan kannusta oppimaan uusia juttuja ja taitoja kirjoittamisen jalossa taidossa. Ja, sama turhan päiväinen "sävy" näkyy selvästi myös muissa sinun kommenteissa jotka eivät ole todellakaan yhtään rakentavia, osaavia tai kirjoittajaa kehittäviä. Lisäksi minulla on sairaudestani johtuen vaikeita ongelmia asioiden hahmottamisen kanssa ja se tosin näkyy kirjoituksessani,sen myönnän ja tiedostan todellakin, mutta onnekseni sekin "asioden hahmottamisvaikeus" on ollut viime aikoina parantumaan päin. Joten kiitos vaan ja hyvää jatkoa!
boxo
December 29, 2017
Report this comment
Kyllä tässä vain sinä itse voit itseäsi auttaa, minä kerroin sinulle että tekstisi on täynnä selkeitä kirjoitusvirheitä. Pitäisikö minun nyt alkaa jokainen niistä sinulle erikseen osoittamaan ja neuvomaan miten kukin sana kirjoitetaan oikein ??
Tulee niitä virheitä kaikille jonkin verran aina, Mutta pitäisikö tässä osata aina arvata että jollain on jokin sairaus tms jonka takia kirjoittaa huonosti, ja sitten sanoa vaan kiltisti että sinullapa nyt sattuu olemaan pari pientä virhettä, mutta jatka vaan kun näyttää taitoja olevan...jne..
Toivon ihan todella että saisit itsesi parannettua siitä sairaudestasi..en ole mikään paha ja ilkeä ihminen vaikka suoraan täällä sanonkin.. Niin jos on jokin tuollainen sairaus niin voisihan siitä mainita kirjoituksen alussa niin arvostelijat ottais sen huomioon.
In reply to an earlier comment
Tojutu
December 29, 2017
Report this comment
No, kyllä sinun neuvoista oli sen verran apua, että aloin kirjoittamaan uudelleen koko tarinaa alusta loppuun. Mutta, kannattaisi silti olla ehkä hieman hienovaraisempi ja hienotunteinen koska joku minua herkempi voi ottaa sellaisen vittuilun hyvinkin vakavasti ja todellakin lopettaa kirjoittamisen vaikka kirjoittaminen olisi tarkoitettu juuri sen ihmisen elämäntyöksi, joten kaikki ihan okei sinun ja minun välillä, mutta ole tulevaisuudessa - ainakin kun arvostelet jotain muuta kun minua - hieman hellävaraisempi ja rakentavampi, okei? Mutta, minä jatkan nyt edelleen tarinan uudelleen kirjoittamista ja sinäänsä teit jotain oikeinkin koska sait sen aikaiseksi!
In reply to an earlier comment
boxo
January 03, 2018
Report this comment
Joo kiitos ymmärryksestä..olette kaikki kyllä oikeassa että mun pitäis hillitä ja olla kiltimpi..kirjoittaminen on mukavaa ja olen kyllä ollut aika liian tyly..teenkin nyt uudenvuodenlupauksen että otan erilaisen suhtautumisen. En itsekkään osaa oikeinkirjoitusta kovin hyvin, virheitä tulee...Yritän tästä lähtien keskittyä vain enemmän siihen miltä se itse tarina tuntuu..mikä fiilis siitä tulee, oli sitten kirjoitusvirheitä tai ei..Hyvää vuotta 18 kaikille..
In reply to an earlier comment
Tojutu
January 03, 2018
Report this comment
Hyvää uuttavuotta sinullekin, kaikki ihan okei!:)
In reply to an earlier comment
katrinamorgan11120
October 05, 2019
Report this comment

En koskaan tiennyt, että ihmisillä on edelleen valtuuksia ja saada asiat tapahtumaan. Mieheni jätti minut toisen naisen luokse kolme kuukautta sitten ja siitä lähtien elämäni on täynnä tuskallisia suruja ja sydämen murtumia, koska hän oli ensimmäinen rakkauteni, jonka kanssa olen viettänyt koko elämäni. Ystäväni kertoi minulle nähneensä todistuksia tohtori Marvin -nimisestä loitsunpitäjästä (marvinlovespell011@gmail.com), että hän voi tuoda rakastajan muutamassa päivässä, nauraisin sen ja sanoin, että en ole kiinnostunut, mutta rakastan ystävääni minua kohtaan, hän kuuli suurpappia puolestani ja suurimpana yllätyksenä kahden päivän kuluttua aviomieheni kutsui minua ensimmäistä kertaa kolmen kuukauden kuluttua siitä, että hän on kadonnut minusta ja että hän on niin pahoillani jokaisesta sai minut läpi. Hän tuli takaisin luokseni ja olemme nyt onnellinen yhdessä. En voi vieläkään uskoa sitä, koska se on erittäin uskomatonta. Kiitos tohtori Marvin, että olet tuonut takaisin rakastajani ja myös rakkaalle ystävälleni, joka väliintulin puolestani, jokaiselle, joka voi tarvita tämän suuren papin apua, on sähköpostiosoite: MARVINLOVESPELL011@GMAIL.COM tai voit soittaa ja hänelle +2348106824976 TAI whatsapp +2349059544255

November 10, 2020
Report this comment
A GREAT SPELL CASTER (DR. EMU) THAT HELP ME BRING BACK MY EX GIRLFRIEND.
Am so happy to testify about a great spell caster that helped me when all hope was lost for me to unite with my ex-girlfriend that I love so much. I had a girlfriend that love me so much but something terrible happen to our relationship one afternoon when her friend that was always trying to get to me was trying to force me to make love to her just because she was been jealous of her friend that i was dating and on the scene my girlfriend just walk in and she thought we had something special doing together, i tried to explain things to her that her friend always do this whenever she is not with me and i always refuse her but i never told her because i did not want the both of them to be enemies to each other but she never believed me. She broke up with me and I tried times without numbers to make her believe me but she never believed me until one day i heard about the DR. EMU and I emailed him and he replied to me so kindly and helped me get back my lovely relationship that was already gone for two months.
Email him at: Emutemple@gmail.com  
Call or Whats-app him: +2347012841542
7 kohdetta - näytetään 1 - 7
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS