Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
The Blackout 2019-04-04 07:00:31 Aloittelija
Arvosana 
 
4.0
Aloittelija Arvostellut: Aloittelija    April 04, 2019
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Nyt olet kyllä kirjoittanut mielenkiintoisen tekstin. En itse huomannut erikoisempia kirjoitusvirheitä joka on aina plussaa. (Vaikkka en voi kyllä väittää olevani kamalan hyvä oikeinkirjoituksen kanssa.) Myönnän että olin tämän tekstin pari kertaa avannut mutta päättänyt jättää lukematta kun olin ollut kiiressä. Nyt kun päätin tämän tekstin kunnolla lukea niin se veti heti mukaansa.Kirjoitat hyvin ja selkeästi. Tarina vaikuttaa mielenkiintoiselta. vain se häiritsi kun välillä tapahtui asiat kauhean nopeasti, kuten silloin kun vartija pysäyttää tyypiin josta vielä kerrotaan että pysyy yleensä vain kylässä maalamassa ja jota koko kylä katsoo alaspäin ja pyytä tätä mukaan retkelle kylän ulkopuolelle. Luulisi että niillä on silti vähän parempiakin vaihtoehtoja. Muuten kuitenkin hyvä tarina.

Sellainen kysymys vielä että aiotko julkaista tänne tai kirjoittaa lisää tätä tekstiä jonka seuraavat osat kyllä lukisin mieluusti vai onko tämä vain pätkä jolle ei enää ole jatkoa?

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
miikael123
April 07, 2019
Report this comment
hei! Kiitos todella paljon palautteesta. Todella kiva kuulla, että tarinanpätkäni oli luettava. Valitettavasti en voi sanoa, että jatkan tätä kyseistä tarinaa pidemmälle. Olisin halunnut, mutta en voi nykyisen elämäntilanteen takia keskittyä kirjoittamiseen niin paljon että saisin sitä tehtyä. Voi olla, että myöhemmin palailen jatkamaan, tai sitten aloitan kirjoittamaan uutta tarinaa. Mutta en voi vielä sanoa :)
Mutta kiitos jälleen paljon palautteesta. Olen kirjoittajana erittäin epävarma, joten hyvä palaute ehdottomasti motivoi jatkamaan :)
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS