Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Vanhenemisen ristiriitaa 2017-03-27 14:08:48 T. Henrik Lahtonen
Arvosana 
 
5.0
Arvostellut: T. Henrik Lahtonen    March 27, 2017

Voi, kuinka oikeassa olettekaan, Tuija!

Olen pohtinut täsmälleen samoja asioita. Etenkin ensimmäinen kappale teki minuun suuren vaikutuksen. Olette löytänyt sanat, joilla kuvata tuota tuntemusta, joka minun sisälläni on ollut enimmäkseen sanatonta, tunnetta. Minullekin olemukseni on käynyt vieraaksi, jopa vastenmieliseksi samalla kun sisäisesti olen yhä - aina - kuusitoistavuotias.

Tuija, tunnen kanssanne eräänlaista kohtalonyhteyttä luettuani hienosti kootun tekstinne. Kiitos siitä.

Hienoa kevättä!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
TuijaK
April 19, 2017
Report this comment
Kiitos paljon Henrik Lahtonen kauniista palautteestasi ja teitittelystä. Tuli aika arvokas ja miksei hiukan "vanhakin" olo. :) Mutta olen kyllä teitittelyiässä, joten otan vastaan.

Kohtalonyhteyttä on meidän kaikkien ihmisten välillä. Kukaan ei voi välttyä iän karttumiselta ja muutoksilta kehossa. Jossain vaiheessa nuo muutokset vain alkavat tulla näkyvämmäksi. Siinä vaiheessa sitten alkaa syntyä tällaisia tekstejä tai ainakin tämän tyyppisiä ajatuksia. Oma ulkoinen minä ja sen "käyttöarvo" elämässä alkaa muuttua toisarvoiseksi. Ehkä tuon muutoksen tarkoitus onkin nostaa esiin sisällämme asuva iätön olento ja nähdä sen mahdollisuudet uudella tavalla.

Emme ole yksin, kokemuksemme ovat suurelta osin kaikille yhteisiä. Olemme siis kohtalotovereita.

Kiitos Henrik! Hyvää kevättä sinullekin!


1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS