Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Runo Hot
 
Runo 2018-08-28 21:11:32 boxo
Arvosana 
 
0.5
boxo Arvostellut: boxo    August 28, 2018
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Olet näemmä mielestäsi kirjoittanut jotenkin suuren ja erinomaisen runon..Ja nyt pelkäätkin että me emme ymmärrä sitä? Koet että sinun on näin pitkästi selitettävä meille mitä olet runossasi tarkoittanut? ..Olet ihan väärässä, Jokainen lukija muodostaa mielessään omat kuvansa lukemastaan tekstistä. Nämä mielikuvat voivat olla eri ihmisillä täysin erilaisia, ajattelet täysin väärin että sinun pitää meille selittää mitä oikein runossasi tarkoitit. Ja voisit kyllä hiukan edes kiittää sitä joka on sitten tykännyt tekeleestäsi.???

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
20
Report this review

Kommentit

3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Järjestys 
boxo
August 29, 2018
Report this comment
Ps..tämä selittelysi on oikeastaan paljon parempi kuin tuo " runo "
boxo
August 29, 2018
Report this comment
Ps..Ps..Olen pahoillani jos kuulostin ilkeältä, mutta ethän sää voi alkaa neuvomaan lukijoita että miten sun runo pitäisi ymmärtää..se ei vaan kertakaikkiaan mene niin.
In reply to an earlier comment
lentokykysi
August 29, 2018
Report this comment
Olen pahoillani, että tässä iässä 72 vuotta ja elämänkokemuksella olen kirjoittanut artikkelin, josta saama lukija palaute menee ymmärrykseni yli miten kirjoittaja kohtaa lukijassa. Pyydän myös anteeksi erityisesti ensimmäistä kappaletta, josta hyvinkin saattaa saada käsityksen, että aliarvioisin lukijan kykyä lukea ilman apukirjoitusta runoa. Tarkoitus ei käynyt pienessä mielessäni.

Lieventävän seikkana toteaisin, että olen tämän tapaista toimintaa harrastanut ryhmässä jossa ensin luettiin runo ja ryhmä sai sen jälkeen osallistua, kertomalla mitä tuntemuksia runo aiheutti. Lopuksi runon kirjoittaja sai sanoa miten hän koki runon palauteen. Päätteeksi käytiin kirpakkaakin vuorovaikutuskeskustelua.

Tämän pohjalta toteaisin vielä, tuon tapainen toiminta sopii ryhmään, jossa hyväksyttävällä tavalla toimitaan. Kirjoittaja yhteisö toimii, nyt sen ymmärrän, eritavalla.
Ymmärrän myös, kirjoitus olisi pitänyt laittaa keskustelu ryhmän. Erehdyksiä sattuu ja kun se sattuu oman nilkkaa sattuu.

Hyvää päivän jatkoa toivoo

lentokykysi

ps
nyt huomaan myös nimimerkin lentokykysi käyttö voi aiheuttaa ennakkoasenteen, tiettyä ylimielisyyttä.
Kanaltani on hyvä asia, nyt olen herkistyt ottaa loukkauskiven käteeni ja heittäen se kauas ja pyydän samalla Sinua mittamieheksi, jotta ne yhdessä mittaisimme kiven lentopituuden ja jos kiveä ei löytyisi, antaisimme asian olla.
3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS