Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Tekstin muokkaus ja kommentit 2019-02-21 10:49:25 Arska
Arvosana 
 
4.0
Arska Arvostellut: Arska    February 21, 2019
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Hei!

Olet kiinnittänyt huomiosi seikkaan, johon moni muukin täällä on ottanut kantaa. Täällä ei pääse muokkaamaan omia tekstejään, vaikka monesti niin tekisikin mieli kun myöhemmin havaitsee jonkun kommähdyksen käyneen. Sama seikka häiritsi itseänikin alkuun, mutta pohdittuani asiaa aloin ymmärtää pointin joka lienee syynä käytäntöön.

Kun tekstejään ei pääse enää muokkaamaan johtaa se siihen, että tänne tuotu kirjoitus on syytä laatia mahdollisimman valmiiksi.
Olen itsekin kirjoittamisen harrrastelija ja omat tuotokseni täällä sisältävät luvattomia määriä virheitä ja kömmähyksiä. Uskon kuitenkin siihen, että työtä tekemällä oppii ja virheiden määrä laskee suhteessa tuotetun tekstin määrään.

Kuten mainitsit, minäkin pidän tämän sivuston toimivuudesta ja siitä, kuinka täällä käyttäydytään. Tämä on hyvä sivusto nuorelle alkavalle kirjoittajalle kehittyä.

Palautten määrä on tosin niukkaa, muttei aivan olematonta. Hyvät kirjoittajat erottuvat saamansa palautteen ansiosta. Palautteen määrä ja kirjoitelman saaman lukijamäärän perusteella voi jo poimia päältä parhaat, mutta kannattaa toki tilaisuuden salliessa myös etsiä joukosta niitä helmiä, joita putoilee sattumoisin noiden laadukkaimpien tuottajien novellien väliin. Niitä löytää vain lukemalla.Lukeminen kehittää myös omaa ulosantia.

Sivuston säännöissä kerrotaan tekstien poistamisrajoista. Omia tekstejään voi siis saada poistetuksi. Itse olen pyytänyt ylläpidolta novellien poiston ja homma kyllä toimii.

On aina mukavaa huomata uuden kirjoittajan saapuneen sivustolle. Tutustun tuonnempana tuotantoosi tarkemmin ja ehkä jopa innostun kommentoimaan.

Tervetuloa kirjoittavaan joukkoon Aloittelija!

----Arska-----

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
20
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Aloittelija
February 21, 2019
Report this comment
kiitos paljon kommentistasi ja muutaman kohdan valaisemisesta
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS