Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Huuruinen keikka 2015-02-02 20:42:38 Jästipää
Arvosana 
 
3.0
Jästipää Arvostellut: Jästipää    February 02, 2015
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Suomalaisen miehen angstia... Elämänmakuinen tarina tietyssä mielessä, joka on ihan hyvin kirjoitettua tekstiä. Kielioppivirheitä on jonkin verran, kuten Mummokin kommentoi. Vaikka juttu on hyvin kirjoitettua, tästä minusta puuttuu jokin. Mikä on tämän sanoma? En oikein saanut tästä irti, että mitä kirjoittaja haluaa sanoa tällä lukijalle. Suomalaisella miehellä menee aina huonosti? Tämän tyylisiä kirjoituksia on viime aikoina tullut jonkin verran, joten itse olen ehkä vähän tämän tyyliisiin kyllästynyt. Osaat kyllä kirjoittaa, ei siinä mitään. Tämä ei vain ollut oikein minun makuuni.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Jerry
February 03, 2015
Report this comment
Ansaittua kritiikkiä, kiitos kaikille!
Tämän novellin teko meni yllättävän hankalaksi, koska huomasin punaisen langan usein katoavan. Tekstiä oli tullut paljon, mutta se ei ollut kovin inspiroivaa. Olisi pitänyt editoida paremmin, tai sitten jättää julkaisematta. Koitin saada mukaan tragikomiikkaa, mutta ainekset olivat liian tavanomaisia ja meni vähän ruikutukseksi. Kielioppivirheetkin kertovat siitä että väsähdin. Pahoittelen! Lupaan että kolmannesta tulee parempi. :)
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS