Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Lauantaina töissä 2015-02-24 10:16:15 TarraLeguaani
Arvosana 
 
3.5
TarraLeguaani Arvostellut: TarraLeguaani    February 24, 2015
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

- "irroitettiin" -> irrotettiin
- Katso repliikkien merkitseminen ja johtolauseen väliset pilkut ja muut säännöt: Keskustelu - Kirjoittaminen - Kieliopillisia ohjeita
- Kertaile pilkkusäännöt
- "kun sille itselleen taas oli annettu lahja lukea punasilmäistä sinihaalarista ihmisriepua, joka vaeltaa täällä murheiden laaksossa." :D
- "huutikin" -> huusikin / "huuti" -> huusi
- "oksenninko" -> oksensinko
- "kavalti" -> kavalsi

Sirottelit joukkoon loistavaa huumoria. Juonellisesti tarina on hyvä, mutta ehkä hieman liian pitkälle venytetty tuo ryyppääminen. Eli jotain jostain välistä lyhennettynä tai poistettuna, olisi hyvä.

Eniten minua jäi vaivaamaan tuo markkojen käyttö. Tästä syystä olisin kuvitellut, että olet aika vanhakin mies, mutta profiilisivu paljastaa iäksesi hieman yli kolmekymmentä. Miksi esität rahat markoissa? Samoin tuo Gari Grandi. Tästä syystä tuntuu kuin tarina olisi lapsuusajoiltani, eikä meillä ikäeroa kauheasti edes ole. Joku hieman nuorempi ei edes muista markkoja, saati tiedä kuka tuo janoisten sankari on.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
20
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Aimo Tujaus
February 24, 2015
Report this comment
Kiitos TarraLeguaani kommenteistasi,

Kieltämättä teksti sisältää paljon kirjoitusvirheitä mutta halusin sen julkaista juuri siitä syystä, että saan korjauskehotuksia sekä kommentteja. Niiden avulla sitä kehittyy, joten otan joka kommentin ilolla vastaan.

Tässä tarinassa on pyritty tuomaan esiin se maailma, mitä se duunareiden keskuudessa saattaa todellisuudessakin olla. Eli alkoholi on mukana arjessa ja puheessa päivittäin.

Itse olen ajatellut tarinan sijoittuvan vuosituhannen vaihteeseen, aikaan juuri ennen euroa. Koitin sitä tuoda esille Rytsölä -keskustelulla kahvihuoneessa. Ehkä nuo puheet voimakkaasta ammattiyhdistyksestä hämää, ja vie ajatukset vielä vanhempaan aikaan.

Kiitos neuvoistasi!
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS