Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Jotkut eivät pysy kuolleina 2015-07-23 19:18:52 hansson
Arvosana 
 
3.0
hansson Arvostellut: hansson    July 23, 2015
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut



Ymmärsin, että pyrit kirjoittamaan hetkestä tai tunnelmasta. Sain mukavasti kiinni hautausmaan pysähtyneestä tunnelmasta, vaikka alussa kiinnostukseni herpaantui, kun nainen (olettaen, että miehet eivät käytä ballerinoja) vain tuntui kävelevän ja kävelevän.
On aina mukava lukea kuolleista, olivat ne sitten öriseviä zombeja tai tuollaisia rauhallisesti lähestyviä nuoria miehiä :)


Päähenkilöstä minulle tulee hieman ynseä kuva, ehkä siksi että hän lopuksi painelee pois paikalta eikä tunnu tuntevan myötätuntoa kuollutta kohtaan, vaikka tämä on sentään nuori mies, jonka olettaisi vielä tepsuttelevan ihan elävien kirjoissa. Voihan se hätkäyttää, jos juttelee haamulle, mutta jokin päähenkilön käytöksessä on minun silmiini kovaa. Tämä nyt ei varsinaisesti liity siihen, onko teksti hyvä, koska eiväthän kaikki hahmot ole aina kivoja :)

Luin aiempia kommentteja ja olen kanssasi samaa mieltä siitä, että kaikesta on jo kirjoitettu ja kaikki on jo nähty, ja väkisinkin joku on kirjoittanut tai tehnyt elokuvan samantyyppisestä aiheesta. Olisi kuitenkin aika tylsää, jos kaikista aiheista saisi tehdä vain yhden kirjan, yhden elokuvan jne. Jokainen tekee aiheella mitä parhaaksi näkee ja vääntelee siitä omannäköisensä.

Tunnelmasta pointsit, itse kaipaisin vielä lisää jahinaa siihen kylkeen :)

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
J-K
July 24, 2015
Report this comment
Kiitos arvostelusta.

Päähenkilö ehkä heijastunee itsestäni, toimin joissain tilanteissa hyvinkin "tylyn" tuntuisesti, vaikken tylynä tarkoittaisikaan. Ehkä sitten päähenkilö sai nämä omat piirteeni itselleen :D

Mutta korjattua versiota yrittelen jossain vaiheessa. Ehkä sitten tartuin liikaakin kiinni siihen tunnelmaan, ja itse toiminta jäi puutteelliseksi.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS