Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Marvelin supersankari 2017-03-07 10:50:42 Ryövärintytär
Arvosana 
 
3.0
Ryövärintytär Arvostellut: Ryövärintytär    March 07, 2017
  -   Kaikki arvostelut

Kun luin tämän ensimmäisen kerran, en ollut ihan varma mitä siitä ajattelin. Sitten luin sen toisen kerran ja päädyin tulokseen, että tarinan päähenkilö on nuori nainen, jonka todellisuus koostuu yhtä paljon päänsisäisestä kuin ulkopuolisesta maailmasta. Jäin miettimään sitäkin, sijoittuvatko tapahtumat tytön mielikuvitukseen vai tapahtuvatko ne oikeasti. Myös otsikko vihjaa, että kaikki tässä tarinassa ei välttämättä ole aivan sitä miltä näyttää. Olen itse suuri Marvelin leffojen ystävä, joten pelkästään otsikko sai minut klikkaamaan tarinan auki.

Unenomaisuus toimi tässä osittain, mutta toisaalta se jätti paljon avoimeksi ja kysymysmerkkien taakse. Otin kaksi tähteä pois ihan siksi, etten tykkää ratkaisemattomista lopuista. Minua ei haittaa lainkaan se, jos tiedän tarinan olevan vain ote jostain isommasta kokonaisuudesta, mutta se jää vaivaamaan kovastikin, jos en osaa luoda tarinalle lainkaan jatkoa. Tämä olisi ehdottomasti tarvinnut jonkinlaisen vihjeen tulevasta siinäkin tapauksessa, vaikka sille ei olisi mitään kirjoitettua jatkoa olemassa. Eivät kai ihmiset tarinoissa vain kohtaa noin taianomaisella tavalla ilman, että siitä seuraa jotain hyvää tai pahaa tai ristiriitaista. Jos tarinalla ei ole loppua, sen pitäisi olla alkuna jollekin.

Toivottavasti saamme sinulta pian uusia tekstejä! Pidin siitä, että tarinasi poikkesi valtavirrasta.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS