Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Elmerin laulu 2018-03-25 00:08:12 boxo
Arvosana 
 
1.5
boxo Arvostellut: boxo    March 25, 2018
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Miksiköhän niin monet laittavat tänne näitä "otteita pidemmästä kokonaisuudesta"??
Miksi ette laita koko tarinaa ihan alusta??
Itse toivon että sitten joskus kun olen ehkä samanlaisessa tilassa kuin Elmeri, niin joku tulee ja päästää minut sellaisesta alennustilasta. Nopeasti ja kivuttomasti.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Järjestys 
Lorenzia
March 25, 2018
Report this comment
Kirjoittajan puolesta en osaa sanoa, mutta omasta puolestani osaan. Omat tekstini on romaanimittaisia, joten pitää aikamoinen fakiiri olla, jos sellaisen jaksaa yhdeltä istumalta lukea ja arvostella.
TuijaK
March 25, 2018
Report this comment
Kiitos palautteesta! Tosiaan tämä on ote sen verran pitkästä tekstistä, ettei sitä tänne kannata kokonaan laittaa ja toiseksi se on myös keskeneräinen teksti. Eli se on "romaanin" alku ja loppua ei näy...eli tuskin kirjoitan sitä koskaan loppuun.

Minusta näistä tekstin pätkistäkin voi saada irti jotain. Tunteita, hetken kuvauksia ja ainakin näkee kirjoittajan tyylin kirjoittaa. Laitan näitä myös saadakseni palautetta lauserakenteisiin, yleisesti tekstin sujuvuuteen. Juonellisuus näisssä on sivuseikka.

Jollain lailla teksti sinuakin kosketti, koska koit Elmerin tilan alentavana ja päädyit ajattelemaan eutanasiaa ratkaisuna.

In reply to an earlier comment
boxo
March 26, 2018
Report this comment
Niin siis en tossa sanonut itse jutusta mitään..Hyvin tulee todellisuus tästä esiin.Raakaa mutta totta. Sujuvaa kerrontaa on, luki hyvin läpi ja mikään virhe ei tökännyt silmään.
3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS