Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Kuinka haluaisin... 2019-07-28 11:50:07 Laura Pollari
Arvosana 
 
4.0
Laura Pollari Arvostellut: Laura Pollari    July 28, 2019
Top 500 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Kiva, että jaoit! Toivottavasti saadaan näille tuotoksille jatkoa.

Olen tavannut kohta kahdeksan vuoden mittaisella copywriterin urallani monta aloittelevaa kirjoittelijaa, ja heille olen antanut yleensä vain yhden palautteen: tärkeintä tekstissä on, että se kuulostaa sulta. Sun oma ääni ja tyyli on se tärkein, on se sitten kirjallisia tuotoksia tai vaikka laulua. Luota siis siihen.

Kielioppi on tekstissäsi kunnossa, ja vaikka kaikkia tuotoksia voi sieltä täältä aina terävöittääkin, älä murehdi niin paljon täytesanoja tai pieniä viilauksia. Antaa palaa vaan!

Kannattaa myös lukea tämä Kotuksen päivitys viiden vuoden takaa. Käytä ihmeessä kumpaa tahansa alkaa-muotoa: https://www.kotus.fi/nyt/kotus-blogi/satunnaisesti_kirjoittava_kotuslainen/nyt_saa_alkaa_tekemaan.10677.blog

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Almiel
July 29, 2019
Report this comment
Kiitos palautteesta.
Se ratkaisi erään ongelmani.

Olen jälleen viime vuosina kirjoitellut jotain pätkiä, joiden kanssa huomaan nyt ongelmaksi liiallisen yrittämisen. Tekstit ovat kuin väkisin ulos puristettuja. Aikana jolloin tämä kyseinen tekstini on kirjoitettu en juurikaan miettinyt mitä kirjoitin. Annoin vain sen tulla. Lopputulos on vuosien jälkeen yllättävä ja itsekin pidin vanhoista tuotoksistani.

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS