Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Kipo 2022-08-29 10:45:58 Arska
Arvosana 
 
4.0
Arska Arvostellut: Arska    August 29, 2022
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Kyllä tuli omat kouluajat pienessä maalaiskoulussa mieleen. Tiukkanutturainen vanhapiika opettaja jolle oli selvää ettei mökkiläisen kakarat voi ihan täyspäisiä olla. Ehkä ei oltukaan.
Toisin näiden talollisen lapsien kanssa. Kun kolmannella vertasi omaa seiskan laakennonkokeen vastauksia isontalonmarjutin paperissa oleviin kympin vastauksiin niin en eroa huomannut. Se siitä, koulut käytiin ja ylemmille luokille siirryttyäni alkoivat numerotkin muuttua mukavimmiksi.

Minulle tuo kirjoituksesi on aitoa realismia. Lykkäsi mukavat nostalgista pintaan.

Itse tarinassa käsittelet aihetta kiinnostavasti ja jopa lempeällä otteella. Oikein helposti vastaanotettavaa tekstiä, jota itse ainakin luen kiinnostuksella.

Näppäile palautetta puhelimella, joten tämä lyhyesti esiin. Kiitos kiinnostavasta tarinasta. On helppoa uskoa tällä olevan todellisuuspohjaakin.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Vesku
August 29, 2022
Report this comment
Tarina on aika pitkälti tosi. Toki se on hieman väritetty ja kaikki nimet on muutettu. 11. kirjani "Orikinellit" julkaistaan tänä syksynä melko pian Kirjokannen kustantamana. Tämä tarina tosin ei siihen kuulu. Kannattaa tehdä esim. kirjastoon hankintaehdotus, jos kirjani kiinnostaa. Tai voihan kirjan ostaakin verkkokaupasta.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS