Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
pari pätkää 2014-09-11 13:12:02 TarraLeguaani
Arvosana 
 
4.5
TarraLeguaani Arvostellut: TarraLeguaani    September 11, 2014
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Tätä tekstiä oli oikein mukava lukea! Mukavia valopilkkuja sanasommitelmin olit lisännyt vähän väliä, joka sai minut ilahtumaan. Lukisin oikein mielelläni tätä lisää.

Yleensä se häiritsee, jos ei tiedä mitä tapahtuu - että hypätään kesken kaiken tekstiin. Sitä huomioimatta kuitenkaan, pidän kirjoitustyylistäsi. Juoneenhan tässä ei pääse mukaan, sitä en voi arvostella.

"Pohdin, voisiko kissa mahdollisesti suunnitella pakoa tietoisesti."
”On yksi mies. Tämän pituinen, tämän paksuinen, aika vaalea. Riittääkö?”
”Oletan, ettet tarkoita opiskeluaikaista yhtyettämme, jossa meistä kukaan ei osannut oikeasti soittaa”
"Pohdin hymyillen, olemmeko koskaan mahtaneet karata alamäessä. Vaunut edellä, faija perässä, niinhän hän juuri sanoi."
”Me ei todellakaan anneta sille kahvia”, minä murahdin Jannelle. ”Tokenee vielä tosta eikä sammu ollenkaan.”

Edellä mainitut lauseet ovat hauskoja ja hienoja!!! :D

En päässyt kärryillä siitä, onko päähenkilö nainen vai mies. Iäksi arvioin 20-35 vuotta. Oikein mielelläni lukisin lisää. Kirjoitustyylisi on minun makuuni.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
hansson
September 24, 2014
Report this comment
Kiitos TarraLeguaani! Onpa kiva kuulla, että kirjoitustyylini oli makuusi! :)
Ymmärrän, että noihin pätkiin on vaikea suhtautua siinä mielessä, että ne ovat nimenomaan vain pätkiä irrotettuna kokonaisuudesta. Minulla oli jonkinlainen tarina löyhästi kasassa, nuo on sieltä jostain, mutta sittemmin muutin tarinaa aika paljon, vaihdoin minä-muodosta pois ja karsin henkilöitä pois "kyydistä". Tuli sellainen olo, että teksti ei toiminut. Nyt mietin, että mitähän siitä tuli, jos nämä pätkät kuitenkin jonkun mielestä toimivat?:) Argh.
Profiloit päähenkilön iän ihan oikeaan lokeroon, jotain kolmenkympin hujakoilla taisi olla isänsä kanssa keskustellessaan!
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS