Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Oh - lycka 2015-07-18 19:50:59 peka
Arvosana 
 
1.5
peka Arvostellut: peka    July 18, 2015
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Moi. Siitä on verran aikaa kun olen ruotsia viimeksi tarvinnut että meni lukiessakin nyt tovi. En viitsi siksi tekstin nyansseja alkaa sen tarkemmin kommentoimaan, ja voi olla että jää isojakin juttuja huomaamatta kun ei enää sanastoa niin muista. Tästä syystä vähennän heti alkuun pisteitä arvostelusta, koska jos ei kaikkea ymmärrä, niin ei voi myöskään silloin antaa siitä pisteitä. Subjektiivista arvostelua katsos.

Tarina oli simppeli ja hyvä. Siinä oli jännä väre, joka ainakin minun silmään vaikutti luontevalta ja realistiselta. Päähenkilö henkilöityi mielukuvituksessani eläväksi hahmoksi ja hänen kohtalostaan välitti. Varsinkin kun tässä oli tämä jännittävä romanttinen elementti. Saavatko he toisensa vaiko eivätkö saakkaan?

Mutta sitten tämä loppu... Kirjoitit kliseistä klassisimman lopun. Kaikki olikin vain unta. Tämä on minun asteikolla niin paha virhe että taas lähtee pisteitä. Eikö tämä olisi voinut loppua toisin?

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
SunabuKeiko
September 27, 2016
Report this comment
Hahah, voi, mäki ihmettelen miks laitoin noin hirveän kliseisen lopun! :D Olin nuori ja kokematon, enkä vaan tainnut tietää mihin halusin tämän novellin päättyvän. Olen samaa mieltä sun kaa. En oo tuon jälkeen onneks luonu mitään samankaltasta loppua!

Terkuin,
Salla aka SunabuKeiko
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS