Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Live,Love,Laugh #3 2017-12-16 03:37:42 boxo
Arvosana 
 
0.5
boxo Arvostellut: boxo    December 16, 2017
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Eli minun täytyy taas olla se kusipää joka uskaltaa sanoa suoraan, ja pilata tulevan finlandia ehdokkaan lupaavan kirjailija uran..??Tai ainakin viivästyttää sitä hiukan??
..."olen pihkassa TUOHON.." TUO huuto kuiskaa"??.." kävelen TUON luo."..TUO vastaa..kun TUO ottaa..kohta TUO tulee luokseni..TUO kuiskaa...Mikä ihmeen TUO ????????????????????..J-K sanoo niiiiin kiltisti että jatka vaan kirjoittamista..on ainoa tapa oppia..itse sanoisin että LUE ensin 100 kirjaa vähintään, ja yritä sitten uudestaan.No nythän tämmönen nykynuori alkaa väittämään ettei kukaan voi lukea sataa kirjaa...hahhahh..ihan äkkiseltään laskettuna olen itse lukenut ainakin 400..kotonakin on ihan ostettuja tommoset 120 kpl..eli tuo 400 taitaa olla aika alakanttiin..ja silti en osaa kummosesti itse kirjoittaa.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
03
Report this review

Kommentit

3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Järjestys 
Lorenzia
December 16, 2017
Report this comment
On ihan oma taitonsa osata antaa rakentavaa palautetta. Lyttääminen ei varmaan auta yhtään ketään kehittymään kirjoittajana. Jos huomaat, että kirjoittaja on vielä lapsi, miksi haukut? Ja kyllä, myös teini-ikäinen on vielä lapsi.

Vaikka olenkin palautteesi asiasisällöstä samaa mieltä ( eli Tuo-sanan käyttö ) niin tapasi antaa palaute on aivan hirveä. Ei tarvitse olla kusipää, jotta voi sanoa suoraan. Mutta itse nähtävästi tahdot valita sen kusipäisyyden. Aliarvioit ihmistä, jolle annat palautetta. Väität toista tuntematta, ettei hän haluaisi tai olisi kiinnostunut lukemaan. Et anna toiselle edes tilaisuutta puolustautua. Eikä ihme, jos kirjoittaja ei edes tuollaisen paskaryöpsyn jälkeen uskalla.

Eiköhän mieluummin kannettaisi huolta näistä meidän nuorista. Isolla osalla on paha olo jo valmiiksi, ei sitä tarvitse kenenkään aikuisen ihmisen enää mennä lisäämään. Tämä on kuitenkin harrastelijasivusto, tänne sovitaan varmaankin kaikki.
In reply to an earlier comment
boxo
December 17, 2017
Report this comment
Mite niin en anna tilaisuutta puolustautua?? Hän voi tänne laittaa vastineensa jos haluaa.Ainoa rakentava palaute noin huonoon tekstiin on että kiva kun yrität, mutta lue lue lue ja opiskele niin opit äidinkieltä. Ja jos katsot uudestaan mun arvostelua, niin huomaat että en haukkunut yhtään..otin vain esille TUO sanan käytön.
In reply to an earlier comment
Lorenzia
December 17, 2017
Report this comment
Vastaat kirjoittajan puolesta sinun omiin ajatuksiisi hänen halustaan lukea kirjoja. Ei ole kovin dialogista.

Ja ei se mitä sanoo, vaan miten sen sanoo. Voi sanoa joko asiallisesti tai rumasti saman asian. Toisesta tulee paha mieli ja toisesta ei.

Kehoitan vain pohtimaan tapaasi antaa palautetta. Muutkin ovat täällä huomauttaneet sinulle samasta asiasta aiemmin. Alapeukusta päätellen jollekin muullekin on särähtänyt korvaan tapasi sanoa asioita.

En aio tästä asiasta enempää neuvotella. Tekstin kirjoittaja saa itse halutessaan kertoa, miten hän on palautteensa kokenut.
3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS