Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Käki Hot
 
Käki 2016-03-03 23:49:44 Yaman
Arvosana 
 
N/A
Yaman Arvostellut: Yaman    March 04, 2016
Top 100 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Eikö näitä sun viittätoista peräkkäistä mestariteosta olis voinu pistää vaikka yhteen postitukseen?

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
41
Report this review

Kommentit

12 kohdetta - näytetään 1 - 10 1 2
Järjestys 
Terrance1
March 06, 2016
Report this comment
En yhtään ajatellut, mutta mitä mieltä olit runoista? :D
In reply to an earlier comment

March 06, 2016
Report this comment
En tiedä. Ei tee mieli lukea. Mulla on päällimmäisenä mielessä, että sä spämmäät sivut täyteen omia juttujas. Minusta se on epäkohteliasta muita kohtaan jotka lyö tänne tuotoksensa. Se on myös epäkohteliasta lukijoita kohtaan, jotka joutuu pommppiin sivutolkulla eteenpäin jos ei sun runot kiinnosta. Enkä mä nyt kirjoita edes mistään sivun tavasta toimia. Ihan vaan siitä, että ottaa toisetkin huomioon. Kaikkihan täällä haluaa tilaa itelleen ja palautetta. Mutta kohtuullisuus kaikessa.
In reply to an earlier comment

March 07, 2016
Report this comment
Jäitä hattuun. Kyllä jokanen vuoron saa. On taas näitäkin mielensäpahoittajia....
In reply to an earlier comment

March 07, 2016
Report this comment
Eikös se sitäpaitsi olisi aika tyhmää. Tehköön julkaisija miten haluaa. Minä itse mieluiten luen yhden kerrallaan, erikseen eikä haittaa vaikka joutuisi sivuja kääntelemään. Se on vain elämää.
In reply to an earlier comment
Terrance1
March 07, 2016
Report this comment
No, olet joka tapauksessa väärässä. Minulla on hektisen aikataulun takia aika kortilla jotenka päätin kerralla laittaa muutaman, kun oli sen verran aikaa. Olen ko. runoja monet kerrat sorvannut ja saatan muokata niitä silloinkin kun olen julkaisemassa. En ymmärrä, miksi edes tällaisesta voisi mielensä pahoittaa. Päällimmäiset luulot kun eivät useinkaan luotettavia ole...
In reply to an earlier comment

March 08, 2016
Report this comment
Ai, olen väärässä minkä suhteen? =D Helppo huudella että olen väärässä, kun et sitten perustele sanomisiasi. :D
Muutenkin viestisi oli tällä kertaa täysin nolla informaatiota. Toimit niin kuin suurin osa ihmisistä, mikäli joku ilmaisee(ja perustelee miksi) ei pidä sinun tavastasi toimia, alat puolustelemaan itseäsi sokeasti ja viilaamaan pilkkua. Ei minun mielipide siitä muutu, vaikka kuinka sinulla olisi elämässä kiire. Pidä elämäsi omana tietonasi, ei se minua kiinnosta. Ei myöskään tekstin sorvaamisesi suuntaan tai toiseen. Nollatietoa kaikki. Ei sinun myöskään tarvitse ymmärtää, miksi en pohjimmiltani pidä tavastasi. :D Kunhan ymmärrät, että tässä maailmassa on ihmisiä joista tapasi on töykeä. Pysähdyitkö sä ajattelemaan miksi se(tapa toimia), voisi olla töykeä. En usko että pysähdyit. Jos väität muuta, väitän että valehtelet. :)

Konsensuspiipertäjille sanoisin, että mikään tässä maailmassa ei muutu mieleiseksi, jos vain odottaa ja pitää mölyt mahassaan. Ja lisäisin vielä: Opetelkaa ilmaisemaan kunnon mielipiteitä. Kyllä mä eriävät mielipiteet ymmärrän. Mutta en tuommoisia parin lauseen, huonosti kirjoitettuja, vailinaisia heittoja. Beans&Happiness! :)
In reply to an earlier comment

March 09, 2016
Report this comment
Sinunkin kommenttisi oli nollainformaatiota. Terrance1 perusteli sanomansa, mutta sinä et sitä tainnut huomata. Terrance1 kirjoitti että hän laittoi paljon runolla yhdellä kertaa, koska hänellä oli aikaa. Miksi tämä ei muka ole perustelu?
In reply to an earlier comment

March 09, 2016
Report this comment
Sinä kommentin aloitit, joten sinun pitäisi tietää. Haluan ennenkaikkea ymmärtää ihmisiä ja siksi vastasin kuten vastasin. Mietin kyllä vain, että miksi ylipäätään laitoit tuollaisen viestin? Miksi sinun pitää olla se "totuuden" torvi, vaikka voisit vain olla hiljaa? :D

" Toimit niin kuin suurin osa ihmisistä, mikäli joku ilmaisee(ja perustelee miksi) ei pidä sinun tavastasi toimia, alat puolustelemaan itseäsi sokeasti ja viilaamaan pilkkua." :D

Minun mielestäni se, ettei pidä tavasta miten postaan runojani on yhdentekevää, se että henkilö katsoi tarpeelliseksi kommentoida sitä kertoo ehkä henkilöstä itsestään. :P

Viilaan pilkkua siksi, että useimmat ihmiset eivät ymmärrä asioihin liittyviä motiiveja ja jos he semmoiset ymmärtäisivät, olisivat "turhat kommentit" yhdentekeviä. Eli haluan saada sinutkin ymmärtämään ja haluan ymmärtää sinua. Tässä tapauksessa kiireestä ja hektisestä aikataulusta kertominen oli perusteltua.
Itse lähinnä mietin - vaikka en tiedä - että sinun motiivisi oli laittaa eteenpäin negatiivista, turhaa energiaa, päiväsi oli ehkä huono ja projisoit omaa huonoa oloa muihin. Tällä kertaa minuun - koska olen uutuutena helppo kohde. Minua lähinnä säälittää. :O

Tämän sivun pointti on se, että käyttäjät julkaisevat omia kirjoitelmiaan ja saavat niihin palautetta. SIIS SAAVAT KIRJOITELMIINSA PALAUTETTA - EI SIIHEN MITEN POSTAA KIRJOITELMANSA jne. Jos et jaksa lukea, niin miksi jaksoit sitten kommentoida? LUKISIT EDES RUNON JA KOMMENTOISIT HUONOSTI SITÄ, KOSKA PALAUTTEEN TAKIA MINÄ SEN/NE JULKAISIN. :D :D :D

" Kunhan ymmärrät, että tässä maailmassa on ihmisiä joista tapasi on töykeä." Tällä varmaan tarkoitat, että tässä maailmassa on ihmisiä (eli minä) jonka mielestä tapasi on töykeä. :D :D :D

En ymmärrä ja minun pitää ymmärtää - ja niin myös sinunkin, miksi pidät itseäsi etuoikeutettuna toimimaan totuudentorvena kaikkien muiden lukijoiden puolesta? Kyllä varmasti moni muukin lukija on ajatellut selaillessaan tätä sivua samoin kuin sinä, muttei joka tapauksessa kommentoinut - KOSKA se olisi ollut turhaa. :D :D

"Pysähdyitkö sä ajattelemaan miksi se(tapa toimia), voisi olla töykeä. En usko että pysähdyit. Jos väität muuta, väitän että valehtelet." Miksi olisi pitänyt? Jos se on muiden mielestä töykeää (veikkaan että lähinnä sinua ärsytti eniten), niin ajattelepa keskenäsi MIKSI se on sinusta töykeää? MONEN MIELESTÄ PIKKUJUTTU JA HE OVAT ENEMMÄN KESKITTYNEITÄ OMAN TAITEENSA TEKEMISEEN JA ESILLEPANOON. Sitäpaitsi se on yhdentekevää ja sinä otit sen esiin. :P

Puolustan itseäni sokeasti, koska kukaan muu ei minua itseäni puolusta. Lisäksi tiedän, että olet yksinkertaisesti väärässä ja se tyhmyys pitää korjata. Olen tässä kertonut perusteluja jutuilleni tarpeeksi - jos et niitä ymmärrä niin ei ole minun ongelma. :P

"Konsensuspiipertäjille sanoisin, että mikään tässä maailmassa ei muutu mieleiseksi, jos vain odottaa ja pitää mölyt mahassaan." Kyllä sinä varmaan ymmärrät, että ei yksi kommentti tällä sivustolla maailmaa sinun mieleiseksi muuta. Jotenkin tuntuu, että taidat olla trolli. XD

Tämä kertoo siitä, että mitä tein ärsyttää sinua. Miksi minun pitäisi muuttaa tapojani vain siksi, että se sinua ärsyttää? Tämä saa minut vain jatkamaan jatkossa "spämmäystä" koska tiedän, että siellä jossain on ainakin yksi, jota ärsyttää. :D :D :D

Tämän kommentin jälkeen en aio huomioida sinun kommenttejasi enää.
In reply to an earlier comment

March 09, 2016
Report this comment
Ei minua lukijana kiinnosta, mitä terrance tekee siviilissä. Ei se ole mikään perustelu, että sanoo olevan kiire. So what? Kiire on kaikilla. Silti eivät kaikki käyttäydy epämiellyttävästi, epäkohteliaasti tai itsekkäästi. Kiire on tekosyy käytökselle, ei perustelu. Jostainhan terrance löytää aikaa tännekkin kirjoitella vastauksia. Mihin se kiire nyt on kadonnut? Ja miksi kiire on syypää siihen, että lähettää parikymmentä tuotosta tänne, vaikka joku jolla on aikaa lähettää vain yhden. Täysin nurinkurista. Nollainformaatiota. Ajattelematonta höpötystä.
In reply to an earlier comment

March 09, 2016
Report this comment
"Sinä kommentin aloitit, joten sinun pitäisi tietää. Haluan ennenkaikkea ymmärtää ihmisiä ja siksi vastasin kuten vastasin. Mietin kyllä vain, että miksi ylipäätään laitoit tuollaisen viestin? Miksi sinun pitää olla se "totuuden" torvi, vaikka voisit vain olla hiljaa? :D"

En voi tietää jos vastine on niin huonosti kirjoitettu, kuin sinun vastineesi. Eikä sun tarvitse miettiä miksi laitoin kommenttia. Olen kirjoittanut syyn aiemmissa perusteluissani. Eli minimoinut tarpeesi laittaa aivosi työhän. Nyt sinun ei tarvitse kun lukea kaikki uudelleen. Jätetään mielikuvitus sikseen. Siitä ei tule kuin harmia. ;)
------------------------------
”Minun mielestäni se, ettei pidä tavasta miten postaan runojani on yhdentekevää, se että henkilö katsoi tarpeelliseksi kommentoida sitä kertoo ehkä henkilöstä itsestään. :P”

Aivan, sun ei olis pitänyt provosoitua, mutta näin kuitenkin teit. Voin ylpeänä todeta, että se kun mä kommentoin enkä vaan painanut villaisella, se todella kertoo musta jotain. Kiitos kun mainitsit. Tuli hyvä mieli. :) Kaikki vaan ei mee väliin jos mummoa potkitaan, valitettavasti. :(
--------------------------------
”Viilaan pilkkua siksi, että useimmat ihmiset eivät ymmärrä asioihin liittyviä motiiveja ja jos he semmoiset ymmärtäisivät, olisivat "turhat kommentit" yhdentekeviä. Eli haluan saada sinutkin ymmärtämään ja haluan ymmärtää sinua. Tässä tapauksessa kiireestä ja hektisestä aikataulusta kertominen oli perusteltua.”

Kiireestä kertominen ei ollut perusteltua. Pilkun viilamiseen syy ei ole saada toista ymmärtämään. Pilkun viilaamista käytetään kun halutaan viedä keskustelu merkityksettömiin pikkuseikkoihin. Vältellään todellista aihetta. Halutaan perustella, usein epätoivoisesti, että henkilö(siis ei itse topiikki vaan henkilö) ei ole väärässä. Näin ihmiset yleensä toimivat. Näin se vain on.
----------------------------------
”Itse lähinnä mietin - vaikka en tiedä - että sinun motiivisi oli laittaa eteenpäin negatiivista, turhaa energiaa, päiväsi oli ehkä huono ja projisoit omaa huonoa oloa muihin. Tällä kertaa minuun - koska olen uutuutena helppo kohde. Minua lähinnä säälittää. :O”

Ei tarvitse miettiä kun voit lukea aiemmasta kommentistani syyn. Säästät samalla sun energioita. Jos semmosista tykkäät. :) Säälin otan vastaan. Kiitos. Sitä ei koskaan saa liikaa. Ja just, sen takia nimenomaan sulle kirjoitin kun olet uusi. Edellinen lause oli siis sarkasmia, jos mietit. :) Taas säästyy energiaa.
----------------------------------
”Tämän sivun pointti on se, että käyttäjät julkaisevat omia kirjoitelmiaan ja saavat niihin palautetta. SIIS SAAVAT KIRJOITELMIINSA PALAUTETTA - EI SIIHEN MITEN POSTAA KIRJOITELMANSA jne. Jos et jaksa lukea, niin miksi jaksoit sitten kommentoida? LUKISIT EDES RUNON JA KOMMENTOISIT HUONOSTI SITÄ, KOSKA PALAUTTEEN TAKIA MINÄ SEN/NE JULKAISIN. :D :D :D”

Olet oikeassa, palautteen takia tänne kirjoitetaan. En ole kritisoinut sua sen takia, että haluat palautetta. Kysymykseesi, ”miksi jaksoit kommentoida”, pyydän sinua lukemaan aiemmat viestini. Tämä on muuten jo kolmas kerta kun kysyt saman kysymyksen. :) Olen muuten jo vastannut siihenkin, miksi en ole julkaisujasi itsessään kommentoinut. Joku ei ole tainnut lukea aiempia kommenttejani. ;)
-----------------------------------
”En ymmärrä ja minun pitää ymmärtää - ja niin myös sinunkin, miksi pidät itseäsi etuoikeutettuna toimimaan totuudentorvena kaikkien muiden lukijoiden puolesta? Kyllä varmasti moni muukin lukija on ajatellut selaillessaan tätä sivua samoin kuin sinä, muttei joka tapauksessa kommentoinut - KOSKA se olisi ollut turhaa. :D :D”

En pidä itseäni mitenkään etuoikeutettuna. Jos näkee mielestään vääryyttä, pahaa, huonoa käytöstä, silloin täytyy päättää, jokaisen meistä itsekseen, toimiako vaiko jättää sikseen. En ala puhumaan muiden puolesta. Omasta mielestäni maailmasta paremman paikan tekeminen, ei ole turhaa.
----------------------------------
”Miksi olisi pitänyt? Jos se on muiden mielestä töykeää (veikkaan että lähinnä sinua ärsytti eniten), niin ajattelepa keskenäsi MIKSI se on sinusta töykeää? MONEN MIELESTÄ PIKKUJUTTU JA HE OVAT ENEMMÄN KESKITTYNEITÄ OMAN TAITEENSA TEKEMISEEN JA ESILLEPANOON. Sitäpaitsi se on yhdentekevää ja sinä otit sen esiin.“

Ei minun tarvitse miettiä asioita, jotka ovat minulle vesiselviä. Minut on kasvatettu ottamaan muut huomioon ja puolustamaan heikompaa. Älä erehdy nyt siitten kuvittelemaan, että toiset huomioonottava ei voi kritisoida sinua nyt nähdysti. Kyllä voi. Heidän juuri pitää näin tehdä. Epäkohtia korjataan vain toiminnan kautta, ei vaikenemalla. Minulle toisten puolustaminen ei ole yhdentekevää.
-------------------------------------
” Puolustan itseäni sokeasti, koska kukaan muu ei minua itseäni puolusta. Lisäksi tiedän, että olet yksinkertaisesti väärässä ja se tyhmyys pitää korjata. Olen tässä kertonut perusteluja jutuilleni tarpeeksi - jos et niitä ymmärrä niin ei ole minun ongelma. :P”

Sokeasti nimenomaan puolustat itseäsi. Eikä se ole hyvä juttu. Tiedät, että olen väärässä(?). Miten? :) Tiedät vain. Energioista? Ja sitten väität, että olet kirjoittanut perusteluja, vaikka päätöntä(ja perusteetonta) syyttelyähän tämä tekstisi on ollut. =D En ole lukenut yhtään pätevää perustelua sille, miksi käyttäydyt epäkunnioittavasti muita kohtaan. Ehkä tuo ensimmäisen viestisi, ”en yhtään ajatellut”, kertoo olennaisen.
------------------------------------
”Kyllä sinä varmaan ymmärrät, että ei yksi kommentti tällä sivustolla maailmaa sinun mieleiseksi muuta. Jotenkin tuntuu, että taidat olla trolli. XD”

Maailmaa muutetaan pala kerrallaan. Jos haluat kiinaan, ensimmäinen askel on ulos ovesta. Jos haluat mukavammat naapurit, tervehdi heitä. :) Jostain on aina lähdettävä liikkeelle. Pahinta on tekemättömyys. ”Et sä mitään muutosta saa aikaa.”,”Et sä kumminkaan pysty mitään muuttaan.”, näiden toitottajia kyllä löytyy asiaan kun asiaan. Ne vain kannattaa jättää huomiotta.
--------------------------------------
Tämä kertoo siitä, että mitä tein ärsyttää sinua. Miksi minun pitäisi muuttaa tapojani vain siksi, että se sinua ärsyttää? Tämä saa minut vain jatkamaan jatkossa "spämmäystä" koska tiedän, että siellä jossain on ainakin yksi, jota ärsyttää. :D :D :D

:) , et taida olla ihan terävin kynä penaalissa.
-------------------------------------------
"Tämän kommentin jälkeen en aio huomioida sinun kommenttejasi enää."

Kiitos. Ei sinulla ollut mitään sanottavaa tähänkään asti. Toivottavasti kuitenkin opit jotain.

12 kohdetta - näytetään 1 - 10 1 2
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS