Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Polkupyörällä kesämuistoihin 2016-09-22 09:24:27 peka
Arvosana 
 
3.0
peka Arvostellut: peka    September 22, 2016
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Parahin nimimerkki, lentokykysi.
Kommenttina alempana olevaan kommenttiisi. Olisi mielenkiintoista nähdä rinnatusten ns. korjattu versio mistä alempana mainitset ja tämä ylläoleva runo. Minulla on tunne, että sana sokeutesi ei ole kaunokirjallisessa ilmaisussa ainoastaan haitta. Olen lukenut monia kirjoittamasia palautteita, ja ne ovat usein mielenkiintoisempaa luettavaa kuin itse palautteen kohde. Paitsi sisällöltään myös muodoltaan. Minulle ilmaisusi on siis rikkaus. Vaikka ymmärrän, ettet tietysti itse sitä sellaisena välttämättä näe.

Valitan ettei itse runosta nyt tullut palautetta. Totuus on, että olen kyvytön kirjoittamaan kirjallisuuden alalajista, runo, niiden ansaitsemaa palautetta. Vaikka toisinaan niiden lukemisesta nautiskelenkin.

Parahin terveisin,
peka

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

2 kohdetta - näytetään 1 - 2
Järjestys 
lentokykysi
September 28, 2016
Report this comment
Kiitän Sinua Peka

Olet onnistunut hyvin pelastamalla yhden kommentoijan luisumasta pois tietäjän pallilta. Olen odottanut, että perästä kuuluisi, olenko mennyt metsään vai jo kompuroinut ojan ennen metsään.
Runo ja musiikki temmeltävät keskenään ja saavat toisinaan ääneen ja luetun tuntemaan iholla, mikä on laaja vastaanottava pinta, samoin arvostellessa runoa minä pidän vapaana tutkin sisältöä oman vuorovaikutuksen kautta. En ole pilkun nus... Tietenkin voi olla, että julkaiseminen sitä vaati, kustantaja edellyttää. Se on sitten kun sinne pääsee.
Olkoon koko kommentoija joukolle parasta aikaa, etteivät parhaat palat joudu possujen ruuaksi ja sitä myöten joulupöytään. Sillä mielipiteeni on, että runous on enemmän kuin vain kulinaristin herkkua.

In reply to an earlier comment
peka
September 29, 2016
Report this comment
Per aspera ad astra.
2 kohdetta - näytetään 1 - 2
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS