Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Sokea seikkailu 2016-11-27 10:07:14 Sagittarius
Arvosana 
 
4.0
Sagittarius Arvostellut: Sagittarius    November 27, 2016
Top 500 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Minulle varsin itsensä auki selittävä runo. Hyvin samaistuttava sisällöllisesti, mutta sisältää myös kaunista kielenkäyttöä. Ehkä alku ei ole niin ehjä kuin toivoisin sen olevan, mutta silti minulle tämä nitoutuu toimivaksi kokonaisuudeksi. Minulle henkilökohtaisesti otsikointi usein on tärkeä asia, pyrinkin käyttämään otsikoita jotka avautuvat tekstin myötä. Aina se ei onnistu, tai teksti on muodoltaan sellainen jonka otsikko sitten tulee repäistyksi itse tarinasta.

Tätä kommentoin aivan yleisesti, sillä minusta sinun tyylisissä tekteissä otsikoinnin merkitys korostuu ja siihen kiinnittäisin jatkossa huomiota erityisesti. Kiitos kun annoit tekstisi luettavaksi.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
TuijaK
November 27, 2016
Report this comment
Kiitos arvostelusta. Tuo otsikointi runoissa on itseäni mietityttänyt siinä mielessä, että onko se edes tarpeellista. Tosin olen julkaisut omakustanteena runokirjan, jonka koko juoni punoutuu runojen otsikoihin edeten niiden tahtiin.:) Siltikin olen miettinyt niiden tarpeellisutta. Julkaisen runoja instagrammissa ja siellä en käytä otsikoita, varsinkin jos runo on lyhyt, otsikko on turha ja näyttää oudolta.

Mutta jos käytän jatkossa otsikoita, kiinnitän tuohon huomiota, mitä sanoit. Se kuulosti järkevältä. Tämän runon otsikkohan ei avaa runoa, vaan on tosiaan reväisty runon tekstistä, vaikkakin se onkin se runon aihe, jonka ympärillä pyöritään. Mukava kuulla, että runo aukesi sinulle ja tuntui samaistuttavalta. Se on runoissa se itselleni ykkösjuttu.

Kiitos hyvästä arvostelusta!
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS