Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Tunne Hot
 
Tunne 2017-03-07 06:42:54 Ryövärintytär
Arvosana 
 
3.0
Ryövärintytär Arvostellut: Ryövärintytär    March 07, 2017
  -   Kaikki arvostelut

Mietin kovasti, annanko tälle 2,5 vai 3 tähteä, mutta minusta 2,5 olisi ollut epäreilua, koska onnistut yhdessä asiassa paremmin kuin minä olen ikinä onnistunut ja paremmin kuin monikaan on täällä julkaistuissa runoissa onnistunut. Onnistuit luomaan runoosi käsinkosketeltavan herkän tunnelman. Lukiessa tuntui kuin olisin työntänyt käden toiseen ulottuvuuteen, jossa ei ollut pakkasta ja lunta ja pimeää, vaan siellä lempeä kesätuuli silitti ihoa ja kaislat pyyhkivät sormenpäitä.

Mutta joudun silti ottamaan kaksi tähteä pois jähmeyden takia. Loppusoinnut ovat voineet kirjoittaessasi syntyä ihan luonnostaan, mutta näin lukijan silmissä ne tuntuivat pakotetuilta ja ahdistavilta. Tunne helpotti vähän, kun luin runon uudelleen nopeammin. Silloin väkinäisyys haipui vähän taka-alalle, mutta valitettavasti ne häiritsivät minua silti. Mikä harmi! Olisivatkohan olleet vähemmän puristavia jos runo olisi soinnutettu vähän väljemmäksi niin, että loppusoinnut olisivat tulleet vaikka joka toiselle riville? En ymmärrä runoista paljonkaan, joten en osaa käyttää oikeita termejä myöskään arvostelussa. Ehkä silti ymmärrät mitä tarkoitan.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS