Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Sanaton seura 2017-08-13 07:20:17 Arska
Arvosana 
 
5.0
Arska Arvostellut: Arska    August 13, 2017
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Annoin heti viisi tähteä, vaikka se tietysti on liikaa. Enhän voi kuin aavistella mitä jatkossa on tuleva.
Pidän tavastasi rakentaa lyriikkaa vertauskuvalliseen kerrontaan. Tutkin nämä kaikki runosi, mutta kommentoin vain tähän. Ota tämä keskiarvona arviointiini.
Leikittelet runomuotoisesti ja liität sanomaasi myös upeasti eroottisia värejä. Hienovaraisesti käsittelet ottamaasi aihevalintaa ja luot kokonaisuuteen kepeän ja helposti omaksuttavan tunnelman. Kaunista lyriikkaa.

Valitsin kommentoitavaksi tämän runosi, koska jostakin syystä jäin leikittelemään kahden viimeisen säkeen paikan vaihdolla.

Runosi kertovat, ettet suinkaan aloitteleva kirjoittaja runojen matkassa. Jäin miettimään: Olenko lukenut runojasi jossain toisessa yhteydessä?

Kiitos runohetkestä.

----Arska-----

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Naperotäti
August 14, 2017
Report this comment
Kiitos Arska.

Täällä niiata nipsautetaan ja ei todellakaan nosteta nenua vaikka tähtösiä oli mukava rupeama.
Olen vaikean tilanteen vuoksi vuoden 1999 aikoihin löytänyt purkukeinon sekä kirjoituksin että maalausten kera. Kirjaimia ja sanoja tipahteli kuin Esterin saavista.
Sittemmin tuli toinen vaikea tilanne vuonna 2002 ja sanat lävähtivät uudemman kerran ajankohtaiseksi...sen jälkeen olen niitä rustannut ylös silloin tällöin ja elän jokaisen hetken ja tunteen, sanoja pyöritellessäni.
Aika ajoin ne ovat sivussa.
Olen kuitenkin aina rakastanut sanoilla leikkimistä, meillä on niin rikas sanavarasto tässä maassa.

Siitä toisesta yhteydestä...valitettavasti en ole saanut aikaseksi kirjata satoja tekeleitä mihinkään kansiin muuta kuin koelukuversiona joka maksoi huikeasti, eli noin 35e kun halusin liittää siihen valokuvia. (Sana koskettaa-näyttely, jossa valokuviini olin kirjottanut myös runon)
Näyttelyitä on ollut useita, ilman sanoja. :)
Eli koen olevani niin sanottu taiteiden sekatyömies, kirjoitan, maalaan,valokuvaan ja lisäksi harrastan kilpatanssia...just aamulla mietin että miten sitä on yhtäaikaa kovalla energiasykkeellä varustettu harrastajatanssija ja sitte pensselin ja kynän ääreen tipahteleva "hauras" mietiskelijä.

Joka tapauksessa, kiitos kaunis kommentistasi. Arvostan sitä suuresti.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS