Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Jos sinä Hot
 
Jos sinä 2018-05-05 10:07:13 TuijaK
Arvosana 
 
4.5
TuijaK Arvostellut: TuijaK    May 05, 2018
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Ihana runo Arska! Runosi on kunnianosoitus runolle ja sen merkitykselle. Niin, tekisinko timantin vai runon? Ehdottomasti runon. Sinä perustelit omassa tekstissäsi niin hyvin sen, miksi niin kannattaisi tehdä. Minun ei tarvitse perustella. Kiitos tästä tosi kauniista, herkästä tekstistä. Sain tästä pontta jatkaa oma runoiluani. Jos runoillani voin koskettaa edes yhtäkin silloin tällöin, se on merkityksellistä. Kosketuksesta jää aina jälki. Toivottavasti lämmin ja hellä. :) Tuo pikkuvirhe lopussa ei haittaa, jokainen käsittää, mitä siinä on tarkoitettu.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Arska
May 09, 2018
Report this comment
Kiitos lämminhenkisestä palautteestasi TuijaK.

Runohan tietysti jo itsessään johdattelee tiettyyn valintaan, joskaan tuo timanttisempi vaihtoehtokaan ei ole sisällöllisesti pois suljettava.

Olet selvästi paneutunut ajatuksella runon sisältöön, ja se ilahduttaa minua kirjoittajana. Onhan runoon yritetty saada sisällöllinen sanoma. Mukavaa havaita sieltä sellaista myös löytyvän.

Kuten tuossa aiemmin mainitsinkin, virhe itsessään ei minua harmita. Tekstin sisältöön sillä ei suurempaa vaikutusta lie. Olen yrittänyt välttää neuvojen antamista toisille kirjoittajille juuri siksi, että omakin ilmaisuni on siinä määrin huteraa, ettei sen perusteella ole syytä lähteä ohjeistamaan muita. Nyt kuitenkin olen sortunut jakamaan omia näkemyksiäni kirjoitusvirheiden vähentämiseksi eräälle mielestäni lahjakkaan ilmaisukyvyn omaavalle uudelle tulijalle.
Pitäisi tietysti pystyä itse korkeampitasoiseen tekstiin, ennen kuin jakaa omaa näkemystään aiheesta.

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS