Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
viimein olen runoilija 2018-05-27 11:51:48 jaakko rokala
Arvosana 
 
4.0
Arvostellut: jaakko rokala    May 27, 2018

Loistavaa, vallan mainiota..Tekstin jaksotus on hyvä..Siis kerronnan sujuvuus..Lauseet ovat tasapainossa ,sanoisin että vaaterissa(vatupassi). Metaforat ymmärrettävissä ja aihe puolestaan koskettaa ainakin minua..Kertakaikkisen "helppokulkuinen"runo..Meinasin antaa kolmejapuoli mutta kyllä nelosen sentään...Lisää kiitos!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
lentokykysi
May 29, 2018
Report this comment
Lämmin kiitos palautteestasi.
Sanasi sata mun laariin, kun ne mielestäni ovat tosia. Tartun yhteen sanoistasi kiinni, uskon että olet tarkoittanut: helppolukuinen. Itse käytän sanaa tunneymmärrys kuvastaa runon perusilmettä. Runon tulkinta voi olla erilainen, hyvinkin runo aiheuttaa parhaillaan tunnevyöryn. Ja tämä runoilijan kokemisen kautta välittyy lukijalle. Tämän olen saanut kokea ja siksi uskallan pitää itseäni runoilijana.

Olen ryhtynyt korkeassa iässä uudelleen kirjoittamaan. Korkealta näkee laajemmin. Lukihäiriö on myös vaikuttanut kirjoittamisen uudelleen aloittamisen vaikeutena.
Vanhana saa olla hupsu eli oma itsensä. Virheitäkin voi tehdä, ne ei maksa mitään, jos kutenkin runoilijan mielipahan.

Voin sen sanoa

Kirjoittajille ohjelma, joka sallii jälkikorjaamisen. kiitos sulle mielipitestäsi.
Me kuljemme kadulla samassa tahdissa, minä tien reunaa ja märällä ilmalla rapa roiskuu. Loppuun tuli jonkinlainen ajatelma.

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS