Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Vakaumus Hot
 
Vakaumus 2020-12-08 11:52:02 haavanlehti
Arvosana 
 
4.0
haavanlehti Arvostellut: haavanlehti    December 08, 2020
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Tämä oli hyvä ja ajankohtainen näin itsenäisyyspäivän aikoihin. Tykkäsin tarinasta, jonka runo kertoi. On tärkeää muistaa meidän sotaveteraaniemme valtavat uhraukset ja kunnioittaa heitä niistä, mutta myös kunnioittaa sivareita heidän päätöksestään ja työpanoksestaan Suomen hyväksi.

Kiitos kauniista runosta!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Arska
December 09, 2020
Report this comment
Kiitos antam,astasi palautteesta haavanlehti.

Tämä on runo, jonka halusin liittä tänne itsenäisyyspäivän tiimoilta. Tällä tekstillä on historiansa, josta lyhyesti.

Jossakin vaiheessa olin innostuneempi kirjoittamaan runoja. Eräällä jo sammuneella foorumilla niitä toin esiinkin. Yksi runo, joka kuvasi sivariutta ehkä hieman parodian näkökulmasta, ei tainnut avautua joillekin lukijoille aivan kuten olin ajatellut. Runo sai aikaan voimakkaan reaktion siviilipalvelun valinneita kohtaan. Tamä " Vakaumus" tuli kirjoitettua sitten ikään kuin tasapainottamaan aiheuttamaani mielipahaa.

Tämä sai sitten myös siellä hyväksyvän vastaanoton. Ehkä asiaan vaikutti myös se, että kerroin samalla itse suorittaneeni aseellisen palvelun, kumoten näin syntyneen väärän vaikutelman omasta suhtautumisestani maanpuolustukseen ja asepalveluun.

Kyllä mielessä kävi ajatus liittää myöhemmin tuo toinenkin versio, mutta en sentään tohdi lähteä ampiaispesää tonkimaan toistamiseen.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS