Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Vihainen Satu vaan. 2020-04-22 13:59:01 L.R
Arvosana 
 
3.5
L.R Arvostellut: L.R    April 22, 2020
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Tiedän ettet välttämättä tule tätä arvostelua koskaan näkemään, mutta kirjoitampa tämän silti.

Ensiksi huomautan pari asiaa näistä jo saamistasi arvosteluista:

Mielestäni tarinasi ei ansaitsa yhtä tähteä siksi ettei arvostelija satu tarinan genrestä pitämään, eikä anna mitään muita perusteluita tälle arvostelulleen. En edes välttämättä kutsuisi tätä tarinaa Grimdarkiksi.

Ja tuo KimiK:n arvostelu perustuu täysin siihen miten virkkeet on rakennettu.
En saanut arvostelusta minkäänlaista kuvaa siihen, että miksi tarinasi sai 1.5 tähteä.
Minä en virkkeen rakenteeseen tässä arvostelussa kiinnitä huomiota sillä se ei minusta juurikaan liity siihen miten hyvä itse tarina on.

Ja sitten minun omaan, lyhyeen arvosteluuni sillä en lyhyemmille teksteille mitään hienoa osaa kyhätä.

Mielestäni proosasi on tässä tarinassa hyvää ja tarina kulkee hyvään tahtiin.
Tarinan idea on mielenkiintoinen ja loppuratkaisu on mielestäni toimiva.
Pidin siitä, että jätit tarinan lopun hieman avoimeksi, siten ettet suoraan kertonut minkä sanan tuo satu kokosi etusivulleen tai mikä isällä oli kädessään ja miksi. Nämä asiat on sinänsä helppo arvata/päätellä, mutta pidän siitä ettet antanut suoria vastauksia, sillä se olisi todennäköisesti heikentänyt tätä tarinaa.

Hyvää tekstiä!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

4 kohdetta - näytetään 1 - 4
Järjestys 
boxo
May 05, 2020
Report this comment
Kiitos..kauan kesti mutta tulihan sieltä arvostelija joka ajatteli itse tarinaa, eikä vain kirjoitusvirheitä.Kiitti.
In reply to an earlier comment
boxo
May 05, 2020
Report this comment
Kai luit kaikki kolme osaa..
In reply to an earlier comment
L.R
May 05, 2020
Report this comment
eipä muuten tullut luettua. Luulin että tässä oli vain yksi osa, mutta käyn sitten ne muutkin osat lukemassa.
In reply to an earlier comment
L.R
May 05, 2020
Report this comment
Ja mukava muuten huomata, että olet yhä aktiivinen, kun olin vilkaissut tuota profiiliasi ja pannut merkille sen ettet ollut käynyt sivustolla (ainakaan kirjautuneena) useampiin kuukausiin.
4 kohdetta - näytetään 1 - 4
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS