Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Tuhon päiväkirja (koodinimi vielä keskeneräiselle projektille) 2018-04-26 02:05:00 KimiK
Arvosana 
 
2.5
KimiK Arvostellut: KimiK    April 26, 2018
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Kirjotat ihan hyvin. Eikä yhdellä lukukerralla silmiin pompannu määrällisesti paljoakaan virheitä. Hyvä.

Itse tekstin sisällöstä: hirveän hidastempoista ja jaarittelevaa. Jokaisella tietty omat mieltymykset, millaista tekstiä tykkää lukea, mutta mielestäni kaikesta ei tarvi kertoa kaikkea. Ylimääräiset lauseet ja sanat pois, on hyvä jättää lukijan mieliluvitukselle tilaa.

Pien esimerkki kuinka tekstiin saa nopeutta, poistamalla "turhat" sanat.

Minua ahdistaa, kuin olisin sidottu pakkopaitaan ja päälläni olisi paino, joka puristaa minua kasaan. Makaan kivisen tason päällä ja kylmyys iskee vihloen luitani, en näe mitään. Sitten tuntuu, kuin koko paikka tärisisi, paine päälläni alkaa helpottua ja yhtäkkiä tuntuu, kuin tippuisin vesialtaaseen.



Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Sabe
April 26, 2018
Report this comment
Hei! Kiitos palautteesta. Mielenkiintoinen pointti. Olen aikaisemmista kirjoituksistani saanut jonkun verran palautetta, ja sanottu juuri, että minun pitäisi kuvailla enemmän, joten noudatin sitä neuvoa tässä kirjoituksessa. Täytyy varmaan pykälän verran sitten palata takaisin päin kuvailun määrässä.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS