Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Vääjäämätön 2013-08-17 10:35:16 Alapo80
Arvosana 
 
4.0
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    August 17, 2013
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Moikka VMN!

Hyvä tarina, jonka alussa minun oli vaikea saada kiinni siitä, mitä haettiin. Kuitenkin tuollainen johdonmukainen kerronta kuukausineen ja vuosineen antaa selkeän suunnan tarinalle.

Muutamia ajatuksia.
Kirjoitat: "On kiertänyt huhuja, että Terryn yritystä kohtaan on esitetty miljoonien ostotarjouksia.".
Miksi on kiertänyt? Eikö voi vain kiertää? Kerrot myöhemmin, että huhut pitävät paikkansa, enkä kuitenkaan saa ajatuksesta kiinni, että miksi huhut eivät voisi vain kiertää? :D

Kirjoitat: "Terapeutti kuuntelee ajatellen Terryllä olevan myös ongelmia luottaa, ja antaa ohjeita Terrylle lopettaakseen huumeiden käytön, ja minkä puoleen kääntyä.".
Tämä oli mielestäni hieman sekava.
Ajatukseni: "Terapeutti kuuntelee, ajatellen Terryllä olevan myös ongelmia luottaa. Hän antaa Terrylle ohjeita huumeidenkäytön lopettamiseen, sekä kenen puoleen kääntyä kun tulee vaikeaa.".
En tiedä oletko rakenteesta samaa mieltä :D

Kirjoitat: "Terryssä ei ole kaikki kohdallaan.".
Itse suosisin "Terryllä...". Pieni juttu mutta...

Kirjoitat: "...rekka puskee autoa taaksepäin ja lopulta ajaa puoliksi auton ylitse.".
Tuossa lopussa on jotain, joka mielestäni hitusen latistaa hienon kohtauksen tunnelmaa (aikasempi kuvaus oli oivallista! :D ).
Ajatukseni: "...rekka puskee autoa taaksepäin, ja lopulta vyöryy puolittain sen yli.".
Tämä nyt oli minun mielipiteeni. Kohta jäi vaivaamaan sen takia, että sain hyvän tunnelman ensin, ja tuo kohta vaivasi.

Kokonaisuutena tarina on todella omituinen :D hyvällä tavalla. Erityisen ison hatunnoston annan lopulle. Kaikki epäselvyydet, asiat jotka tuntuivat avoimilta ja sekavilta, ratkeavat hienosti lopussa! Näin kuuluu mielestäni ollakin! :D

Hyvä!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS