Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Molokin kita 2024-03-11 10:47:49 Oriodion
Arvosana 
 
2.0
Oriodion Arvostellut: Oriodion    March 11, 2024
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Teksti on itse asiassa aika hyvää ja värikästä. Tätä on tavallaan mukava lukea.

Mutta konteksti jää aika hämärään. Tapahtumista ja koko yleistilanteesta on vaikea saada selkoa. Olen kommentoinut samaa joihinkin aiempiinkin kirjoituksiisi. Kirjoittaa sinä kyllä osaat, mutta ainakin minun on vaikea päästä sisään siihen, että mistä oikein kirjoitat.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

2 kohdetta - näytetään 1 - 2
Järjestys 
Skitsofrenia
March 12, 2024
Report this comment
Kiitos palautteesta.

Taidan ymmärtää kyllä, että mitä haet takaa. Ongelmani ehkä kai sitten on se, että en osaa tarpeeksi tasapainottaa sitä, kuinka paljon jätän tulkinnanvaraiseksi ja milloin lukijalle pitäisi selittää enemmän asioita auki? Saatan olla liian pääni sisällä. Toisaalta minua ei kiinnosta suora kerronta. En haluisi kirjoittaa täysin suoria tekstejä. Ajatuksena on ollut kaoottinen ympäristönhavainnointi ja hahmon päänsisäinen monologi.
Oriodion
March 14, 2024
Report this comment
Joo, tuohan on tosiaan aika vaikeaa tasapainoilua. Arvostan kyllä epäsuoraa kerrontaa, joka pakottaa lukijan ajattelemaan enemmän, mutta haastavaa siitä kai just tekee se, että lukija ymmärtää silti riittävästi, mutta ilman, että tehdään asioista "itsestäänselviä". Ja toki tämä raja on jokaiselle lukijalle eri kohdassa, nämä nyt on vain minun näkemyksiä.
2 kohdetta - näytetään 1 - 2
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS