Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Forums

Yleinen keskustelu

Yleinen keskustelu
Public write access is disabled. Please login or register
Last post
Väinämö

Väinämö
9 posts
---
Location:
n.a.
21.05.2015 18:35

Turkulaiset huomio!

Kaipaan Turun seutuvilta jotain vertaistukea ja -toimintaa, mutten tiedä mistä sitä löytäisi. Niinpä ajattelin kysyä olisiko turkulaisilla palstan jäsenillä halua kasaantua yhteistoimintaan?



 
Taruh

Taruh
3 posts
---
Location:
n.a.
09.06.2015 22:25
Re: Turkulaiset huomio!
Moi!

Huomasin vasta nyt, että kirjoittaja.fi:stä löytyy tällainen keskustelupalstakin.

Esität hyvän kysymyksen. Enpä osaa sanoa, mistä päin Turkua löytyisi kirjoittajille suunnattua toimintaa. :/ En myöskään tiedä, ketkä muut kirjoittaja.fi:n kirjoittajista ovat turkulaisia, olisi kyllä veikeää tietää...




 
liskomies

liskomies
24 posts
---
Location:
n.a.
10.06.2015 16:15
Re: Turkulaiset huomio!
Jos spekulatiivinen fiktio kiinnostaa, niin ainakin Turun science fiction seura ry. löytyy. Itse en ole turkulainen, joten muusta toiminnasta ei ole tietoa.

http://www.tsfs.fi




 
takethiswaltz

takethiswaltz
12 posts
---
Location:
n.a.
10.06.2015 22:29
Re: Turkulaiset huomio!
Turussa asustelen, mutta olen kyllä vietävän huono verkostoitumaan liian täyden kalenterin ansiosta. Voisihan tuota joskus koittaa istahtaa hetkeksi.



 
Väinämö

Väinämö
9 posts
---
Location:
n.a.
11.06.2015 10:18
Re: Turkulaiset huomio!
Sinä ilmeisesti Taruh olet ainakin?

Edited by Väinämö - 11.06.2015 09:19




 
Taruh

Taruh
3 posts
---
Location:
n.a.
16.06.2015 18:40
Re: Turkulaiset huomio!
Muuten kyllä joo, mutta valitettavasti aikataulut ovat tällä hetkellä toistaiseksi kiireiset minullakin...:(



 
Toukka

Toukka
5 posts
---
Location:
Turku
03.02.2016 21:22
Re: Turkulaiset huomio!
Oletan, että Turussa etsitään edelleen vertaistukea? Tällainen meno voisi kiinnostaa ainakin minua. Haluaisin ensin tosin vähän tietää minkälaisilla ajatuksilla ihmiset ovat liikkeellä. Ihmisistä olisi muutenkin mukava tietää enemmän, sen verran mitä anonymiteetin takaa on halukas kirjoittamaan.

Aloitan itse pelin toteamalla olevani 29-vuotias ja tosiaan turkulainen. Aina olen pitänyt kirjoittamisesta mutta vasta viime aikoina olen harrastanut sitä vakavammin, kehitys mielessä. Kirjoitan mitä vain mutta luen enimmäkseen kauhua, fantasiaa ja scifiä. Aina välillä tulee kuitenkin luettua klassikoita. Jotta jalat pysyisivät maanpinnalla. :)

Jos aaltopituudet kohtaavat, sillä hyvällä tavalla, voisi olla ihan jees luoda tuttavuutta ja jauhaa kirjoittamisesta, kirjoista ja elämästä oluen äärellä esimerkiksi. Myyvät varmaan kahviakin.

- Toukka

Edited by Toukka - 04.02.2016 22:11




 
Väinämö

Väinämö
9 posts
---
Location:
n.a.
04.02.2016 21:17
Re: Turkulaiset huomio!
Noniin, lopultakin suosiollisia tuloksia. Minä aloitan tällä: kukin kiinnostunut voi ottaa yhteyttä vainamovaahtera@gmail.com



 
Discussions v1.3
(c) 2010-2011 Codingfish
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS