Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Forums

Yleinen keskustelu

Yleinen keskustelu
Public write access is disabled. Please login or register
Last post
lentokykysi

lentokykysi
4 posts
---
Location:
n.a.
27.09.2016 21:29

Miksi kirjoitan

Kiitos palautteestasi PEKA. Sinulle minä uskallan kääntää toisenkin posken. Minulle on runoissa ensisijaisesti ja sitten sisällön kanssa oma puumerkki tärkeä johon voi kirveensä iskeä, veistämiseksi tai onko niin että puista tehdään saunapuita. En ole mielestäni kovinkaan itseriittoinen - anteeksi piti kirjoittaa itsekriittinen. MINULLA on kiire, koska aloitin tämän runojen kirjoittamisen hämärän aikaan kellon viisareihin heti hyppäsin roikkumaan, mutta ei aika siihen reagoinut millään tapaa vaan jatkoi kulkuaan. Se mikä oli huomattavaa kirjoittamiseen suhteen rakastuin intohimoisesti. Kenellä noin suuremmin on intohimoa jäljellä tai kertynyt vanhuuden päiviksi, on mielenkiintoinen on asiakysymys, johon sisältyy tunteiden leuan loksautukset sen aloittaessa sisältä ulospäin retkensä iholle. Aluksi astui esiin novellin kirjoittaminen ja on vielä vahvana mielessä. Sitten tuli runous ja pyyhkäisi minut itselleen. Näin minusta tuli rutistaja mies. Mies tuli mukaan syystä, että rutistiin myös avovaimoani ja lapsen lapsia ja jo menneitä ihmisiä muita mainitsemattomia. Huomasin sanoja sanoja jotka eivät olleet minun esittämässäni järjestyessä muodossa. Olin ainutkertainen. Ja löytyi runous joka oli tavallinen oluttölkki.
Kaikki sielun voimien käyttäminen joka rutistaa aihion pieneksi ja saa siitä ilmoille tussahtusta suuremman pamahduksen joka ravistelee omia tai isompia rakenteita ansaitsee tulla esitetyksi. Jos lampaiden joukossa on villi susi, vartijan on se hyväksyttävä kirjoittaa muustakin kuin sudesta.
Näin saakoon sanoa viimeisen sanat runoani, polkupyörällä kesämuistoihin, jättäen arvoistelematta runoa, komikoiden kommenttini.
Miksi ajattelin että kirjoituksellani on yleisempää mielenkiintoa.
Vieläkin posket kuumoittavat saamastani palautteesta kommentoinnista.

PS. Minulla on unelma. Haluan antaa oman kirjallisen teoksen, jota jakaisin mieleni mukaan ja jättäisin yhden runokirjan, kuljettaisin sen taivaanportille jaettavaksi ja antaisin sen Pietarille ensimmäisenä lukea. Hän on niin inhimillinen, tuossa on elämäni. Niin se menee kun oikein suunnittelee. Se onko tehokas suunnitelma, sitä tieto emme saa sitä tietoa ja näin näkemätön onkin toinen juttu.




 
Discussions v1.3
(c) 2010-2011 Codingfish
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS