Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Forums

Kirjoittaminen

Vinkkejä ja ajatuksia kirjoittamiseen!
Public write access is disabled. Please login or register
Last post
Polanna

Polanna
11 posts
---
Location:
n.a.
10.10.2020 14:57

Hyvää suomalaisen kirjallisuuden päivää kaikille

Hei taas kirjoittajatoverit.

Ensiksi kerron niille joita kiinnostaa että kävin tosiaan vielä siellä viimeisessä tutkimuksessa josta nähtiin onko syöpäni levinnyt. Ilokseni sanon että ei ole eli leikkaukseni jälkeen minä paranen täysin. Nyt odottelen aikaa leikkaukseen ja saan esimakua siitä miltä olo melko varmsti leikkauksen jälkeen jonkun aikaa tuntuu. Voimia ei paljon ole mutta parempiakin päiviä on välillä.

On tuskastuttavaa minulle kun mieli juoksee ympäriinsä ja haluaa tehdä kaikkea mutta keho sanoo seis. En silti valita, olisi voinut käydä tosi paljon pahemminkin. Ja on ihana tietää että joulukuussa olen jo täysissä voimissani.

Tämän päivän voimat käytin tänään julkaisemani runon viimeistelyyn ja tämän viestin kirjoittamiseen. Pakkohan minun oli jotain julkaista kirjallisuuden päivänä. Itse asiassa mieleni yritti ahnehtia ja tehdä 3 runoa ja puolet yhdestä novellista valmiiksi ja julkaista mutta se oli aivan mahdoton tehtävä. Parempi tehdä hitaasti parasta mahdollista jälkeä mihin pystyn kuin julkaista jotain hutaistua.

Joten hyvää suomalaisen kirjallisuuden päivää kaikille :)




 
Discussions v1.3
(c) 2010-2011 Codingfish
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS