Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Forums

Kirjoittaminen

Vinkkejä ja ajatuksia kirjoittamiseen!
Public write access is disabled. Please login or register
Last post
reijoc

reijoc
1 post
---
Location:
n.a.
10.02.2020 12:34

Aktiivisuus

Hei,

Ajattelin katsoa kuka täällä sivulla käy. Vastaa tähän hep ja numero 1-3, niin katson tekstiäsi. Valittavana on:

1. Miltä musta tuntui tekstin jälkeen
2. Kriitikko ilman pätevyyksiä
3. Näiden yhdistelmä




 
Arska

Arska
27 posts
---
Location:
n.a.
10.02.2020 17:55
Re: Aktiivisuus
Siis hep/3 ?

Onhan minusta aivan mukavaa, kun tälläkin sivulla näkee näitä tuttuja aakkosia. Jostakin syystä tämä keskusteluun tarkoitettu osio on jäänyt foorumilaisilta lähes unhoon.

Keskustelua olisi hyvä käydä myös muutoinkin kuin noiden kirjoituskategotioiden palauteosissa.

Taitaapa vain olla niin, että moni ei enää edes vilkaise tälle puolelle.

Tarttis varmaan tehrä jotai?




 
L.R

L.R
3 posts
---
Location:
n.a.
15.02.2020 00:05
Re: Aktiivisuus
En nyt mitään numeroita laita, kun ei minun tekstejäni tällä sivustolla ole, tosin sille asialle pitäisi tapahtua jotain, toivottavasti jo lähiaikoina.

Olen tätä sivustoa käyttänyt reilun kuukauden ja lähes jokapäivä käyn katsomassa onko uusia tekstejä tänne tullut. (vaikka en välttämättä samana päivänä niitä arvostele.) Eli itse käytän sivustoa aika aktiivisesti.

Olisihan se tietenkin mukavaa käydä keskusteluja muiden kirjoittajien/lukijoiden kanssa, mutta siihen pitäisi keksiä jotain keskustelun aihetta, enkä tosiaankaan tiedä sitäkuinka moni tätä sivuston osaa edes käyttää. Jos minulle tulee mieleen jotain josta voisi saada pientä keskustelua aikaan, niin voisin vaikka tänne keskusteluihin laittaa ja katsoa mitä tapahtuu.

Sehän on sitten toinen kysymys että olisiko parempi idea hyödyntää tuota mielipide kohtaa keskusteluihin, kun useammat sen silloin näkisivät, eikä tuo itämainen mystiikkaa pääsisi sitä hautaamaan sivuston syövereihin.

Ehkä tätä keskustelupuolta käytettäisiin enemmän, jos alettaisiin aktiivisesti täällä keskusteluja aloittamaan.




 
Arska

Arska
27 posts
---
Location:
n.a.
16.02.2020 11:47
Re: Aktiivisuus
Kyllä tämä keskustelupuoli oli aikaisemmin hieman aktiivisemmassa käytössä, ja jopa jonkinlaisia ketjujakin pääsi syntymään.

Foorumi elää ja hengittää omalla sykkeellään, joskus pidempiä hiljaisia jaksoja on ollut ja sitten taas piristymistä esiintyy. Ehkä tuo "itämainen mystiikka" on osaltaan karkoitellut tältäpuolen käyttäjiä. Luulen kuitenkin kyseessä enemmän olevan käytäntöjen kehittymisestä. Keskusteluvalmiuksia ei esiinny entiseen tahtiin ja se vähä, mikä vielä löytyy suuntautuu tuonne enemmän käytössä olevalle foorumin puolelle.

Käyttämällä tätäkin puolta, keskustelu varmaan viriäisi uudelleen. Meistähän se kiinni on.

Mainitsit tuossa mahdollisesti esiin tulevista omista teksteistäsi. Odottelen kiinnostuneena. Uskon kiinnostukselleni löytyvän perusteita. Sinulla on taito ja kyky ilmaista itseäsi selkeästi ja monipuolisesti. Ootellaan...ootellaan.




 
Jästipää

Jästipää
22 posts
---
Location:
n.a.
23.02.2020 09:23
Re: Aktiivisuus
Hep 3



 
Sisyphos

Sisyphos
1 post
---
Location:
n.a.
18.05.2020 23:40
Re: Aktiivisuus
hep! 3

Edited by Sisyphos - 18.05.2020 22:41




 
Discussions v1.3
(c) 2010-2011 Codingfish
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS