Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Jotain hämärää täällä? 2018-03-26 10:17:29 Arska
Arvosana 
 
5.0
Arska Arvostellut: Arska    March 26, 2018
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Siis näin se täällä menee. Kommentointi, eli palautteen antaminen on sen verta vaikee taiteenlaji, ettei siihen tunnu monen näppis taipuvan.
Täällä paikallisissa oloissa on oikeastaan hyvä saavutus, kun saa yhden kommentin kirjoitukselleen.

Saattaa alkuun tuntua hieman turhauttavalta kommenttien vähyys, mutta siihen tottuu kyllä.

Itse kirjoittelen vain oppiakseni paremmin ilmaisemaan itseäni ja oppiakseni tekemään kirjallisen itseilmaisuni siedettävässä muodossa. Olen päättänyt helpottaa palautteen antamisen taakkaa omalta osaltani vetämällä sivustolta vanhimpia tekstejäni.

Onhan ilmiselvää se, että mitä useampi kirjoitus sivustolla odottaa kommentteja, sitä harvempi niitä osakseen saa.

Pahoitteluni siitä, että olen syyllistynyt itsekin tuohon tekstien lukemiseen ja kuitenkin jättänyt kommentoimatta.

Tuo liki neljänsadan lukukerran antama yksi kommentointi ei siis ole mitenkään tavatonta. Itselläni taisi olla joku jossa oli ainakin kolminkertainen määrä kilkkauksia ja siitä oli selvitty parilla kommentilla. Kiitos toisesta.

Arska

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
40
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS