Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Alkoholista sähkötupakan kautta isompiin kysymyksiin 2014-07-29 07:15:45 Alapo80
Arvosana 
 
4.5
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    July 29, 2014
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Moi mikkol!

Menee vaaralliselle aihealueelle kommentoida, mutta olen kanssasi samaa mieltä. Kaikki ei ole kunnossa.

Ymmärrän jos yhteiskunta kokee harmia siitä, että alkoholin aiheuttamiin sairauksiin haaskautuu valtion rahaa terveydenhuollon yms. merkeissä. Itse peräänkuuluttaisin yksilönvastuuta ja -vapautta (ja juuri tuossa järjestyksessä).
Kenties yksilö voitaisiin asettaa itse taloudelliseen vastuuseen hoidoista, jotka lääkäri osoittaa johtuvan liiallisesta alkoholin käytöstä?

Mielestäni yhteiskunta koettaa liian kovin pitää kiinni ja pelastaa jokaisen yksilön, vaikka yksilö itse on niin itsetuhoinen, että ei kenties ole enää pelaastettavissa.

Ehkä suututan jonkun, mutta kysyn miksi ihmisten ei anneta koheltaa, ja kantaa ITSE vastuuta omista tekemisistään? Kohta joku vastaa, että koheltajan toimet vaikuttavat muihinkin yhteisössä (humalaisen yliajot yms.). Olen samaa mieltä, ja peräänkuulutan rangaistusten merkitystä, ja erityisesti silloin, jos yksilön koheltamistoimet aiheuttavat merkittävää haittaa muille yksilöille!

Kiitos että panit ajattelemaan!!!! :D

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS