Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Juhannus Hot
 
Juhannus 2015-06-30 11:00:46 peka
Arvosana 
 
3.5
peka Arvostellut: peka    June 30, 2015
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Moi. Minusta tässä on hyvä tarinankaari. Ei mitään ylidramaamailua tai turhaa tekstiä. Yksityiskohtia paljastuu hienovaraisesti mutta niin että lukija tajuaa ne. Teksti etenee loogisesti ja ainakin minua miellyttävästi. Tälle sivustolle kirjoitetuissa tarinoissa harvoin kehun tarinan loppua, mutta nyt kehun. Tämä loppu minusta, positiivisessa mielessä, luiskahtaa ikäänkuin eri suuntaan kuin mihin se minusta vaikutti olevan menossa. Herkullinen loppu. :)

Alku taas ei saa minulta ihan täysiä pisteitä. Perunanpesu sinänsä on minusta hyvä aloitus ja siitä saa aikasillan menneisyyteen, mutta tapa jolla se on nyt kirjoitettu ei oikein lämmitä minua. En esimerkiksi olisi halunnut lukea tätä lausetta: "Siinä hetkessä on jotain hyvin meditatiivista." Minun päässäni meditiivinen ei kuulu Elinan sanavarastoon. Ja olisin jättänyt myös tuon juuriharjastelun pois ja tuonut iän esiin muuta kautta kuin kotipalveluun viittaamalla.

Jotta hampurilaispalaute olisi täydellinen niin kirjoitan vasta tässä lopussa, että pidin myös tarinasi henkilöhahmoista ja miten heidät oli kuvailtu. varsinkin Elinan ja Kaarlon pystyin helposti kuvittelemaan mielessäni. Kiitos.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS