Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Luut Hot
 
Luut 2017-03-08 07:04:21 E.
Arvosana 
 
5.0
Arvostellut: E.    March 08, 2017

Vilkaisin muitakin tekstejäsi täällä. Olet todella poikkeuksellisen lahjakas, omaperäinen kirjoittaja, jonka tarvitsee vain saada valmiiksi isompi kokonaisuus, sitten postia kustantamoon. Anna tyylisi olla ihan sellaisenaan, kustantamon kanssa sitten hiotte loppuun.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Järjestys 

March 08, 2017
Report this comment
Kiitos kannustuksesta.
Olen aiemmin saanut valmiiksi romaanin, jota kirjoitin noin kolme vuotta. Se sai kustantamoilta myönteistä palautetta, mutta olin suunnannut sen väärälle kohderyhmälle, joten kustannusvalmiiksi saattaminen vaati vielä säätöä. Ikävien sattumusten kautta tallenne kopioineen tuhoutui ennen kuin sain sen muokattua toivottuun kuosiin. Se musersi kirjoitushalut ja jätti minut leijumaan tähän välitilaan, jossa nyt mietin suuntaa, ehkä tarkoitustakin. Palasin siihen romaanin valmistumista edeltävään aikaan, kun vielä epäilin, onko minusta mihinkään. Näillä harjoituksilla, joita täällä julkaisen, yritän päästä jonkin näkymättömän kynnyksen yli. Ehkäpä tämä vielä joskus tuottaa tulosta.
In reply to an earlier comment

March 08, 2017
Report this comment
Tuohan oli oikea kirjailijan painajainen. Varmaan olet varmistanut, ettei kustantamoon jäänyt yhtään versiota tekstistäsi? Siellähän useimmiten otetaan kopio paperiversioista useita henkilöitä varten tai lähetetään teksti useammille, jos teksti on jo prosessissa.

Toivottavasti saat voimasi koottua uutta työtä varten takaiskun jälkeen. Tulee siitä ainakin hyvä tarina kerrottavaksi sitten, kun kirjasi julkaistaan. Jos ei tuo ensimmäinen, niin sitten se toinen.
In reply to an earlier comment

March 08, 2017
Report this comment
Alkuperäisen version olisin saanut kyllä takaisin, mutta olin tehnyt jo muutostyön niin pitkälle, että se oli melkein valmis, ja juuri tuo paranneltu versio tuhoutui. Sen myötä takki oli aivan tyhjä, ja toiveikkuuden tilalla katkeruus ja turhautuminen, joten pidin kylmäkiskoiset hautajaiset koko tarinalle. Tällä hetkellä se ei enää harmita, mutta kyllähän se pysäytti. Tässä sitä sitten ollaan ottamassa uutta vauhtia.
3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS