Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Saman katon alla 2019-12-12 15:39:47 Alapo80
Arvosana 
 
2.5
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    December 12, 2019
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Moikka Päitsy!

Täytyypä sanoa, että en oikeen tiedä, mitä tästä pitäisi sanoa :) Selvästi tässä on jonkinlainen ajatus, mutta minulle se ei oikein auennut. Jollain oudolla tavalla pidät tämän kuitenkin tiiviinä kokonaisuutena alusta loppuun. Ajan vääjäämätön kuluminen ikään kuin hallitsee kirjoitusta.

En tiedä millä kirjoitat, mutta lukijana minua häiritsee, jos pisteen tai pilkun jälkeen ei ole välilyöntiä. Pahoitin siis mieleni :) Vähän samaa on se, että tekstin muotoilu näyttää siltä, että olisit naksutellut kaiken putkeen.

Poispääsyä kirjoitetaan erikseen.

MIelestäni tekstin selkeys, jopa psykooseista kertovissa tarinoissa on tärkeää.
”Lukitut ovet ja sielu olisi niin vapaa, lentääkseen pois.”
En ymmärrä tätä. Lukitut ovet ja sielu olisivat vapaat lentääkseen pois? En usko että tarkoitat sitä. Kenties näin?
”Lukitut ovet. Ilman niitä sielu olisi vapaa lentämään pois.”
tai
”Ilman lukittuja ovia sielu olisi vapaa lentämään pois.”
En ole varma mitä ajat tuossa takaa. Eli selkeitä ajatuksia, vaikka kirjoitatkin ne epäselvästi.
Esimerkki:
”Täällä huoneessa valvominen on yhtä kuin yö.”
Yllä ajatus on epäselvä, mutta kirjoitettu selvästi.

Henkilökohtaisesti pidän tarinoista, ja tarinoissa on aina juoni. En löytänyt sitä tästä, joten jäi minun aivoissani hieman laihaksi. Eniten häiritsi väleistä, kappalejakojen puutteesta ja hitusen sekavasta välimerkkien käytöstä syntyvä kaoottinen tunnelma, joka häiritsi lukemista.

Yhtä kaikki. Olisi kiva jos avaisit ajatustasi tämän takana :)

Kiitos!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS