Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Kuka minä olen? 2020-09-27 17:08:14 Oriodion
Arvosana 
 
3.0
Oriodion Arvostellut: Oriodion    September 27, 2020
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Hyvin kirjoitettu kyllä, lukijana on helppo samaistua tämän hahmon tuntemuksiin. Peilifiilistely oli hyvä avaus, ja "Siellä ne kuitenkin ovat, ikuisena muistutuksena siitä kauheasta yöstä." herätti kunnolla mielenkiinnon. Itse kuitenkin olisin kaipaillut vähän enemmän tietoa siitä että mitä tässä nyt oikeastaan on tapahtunut. Tämä herätti mielenkiinnon mutta ei antanut oikein vastauksia.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
20
Report this review

Kommentit

8 kohdetta - näytetään 1 - 8
Järjestys 
L.R
September 27, 2020
Report this comment
Ymmärrän tietenkin että jotkut saattavat selkeämpiä vastauksia haluta, mutta itse minä nimenomaan pidin siitä kuinka anuelina jätti tapahtuneen avoimeksi,sillä mielestäni tarinan keskitys ei ole niinkään siinä mitä traumaattista hahmon menneisyydessä tapahtui vaan siinä kuinka tuo tapahtuma vaikuttaa häneen nykyään.

anuelina
September 28, 2020
Report this comment
Hei,

Tämä on prologi (vielä keskeneäräisestä) pidemmästä novellista. Vastauksia lukija saa myöhemmissä luvuissa. Kiitos palautteesta!
In reply to an earlier comment
Oriodion
September 28, 2020
Report this comment
Joo, erilaisia näkemyksiä löytyy, ja hyvä niin. :) Itse yleensä tosiaan tykkään siitä että tapahtumia on selitetty suht paljon, vaikka joskus toki avoimeksikin jätetyt tapahtumat voivat olla loistavia.

Taidamme myös olla aika monissa novelleissa antaneet hyvinkin samansuuntaista palautetta, niin ehkä hyvä että välillä löytyy myös asioita joista on vähän eriäviä mielipiteitä. :D
In reply to an earlier comment
Oriodion
September 28, 2020
Report this comment
Ah, kiitos tästä tiedosta! Odotan mielenkiinnolla tulevaa.

Ja näköjään vastattiin L.R:n kommenttiin samaan aikaan niin en tuossa toisessa vastauksessani huomannut että olit itsekin vastannut tähän. :D
In reply to an earlier comment
L.R
September 28, 2020
Report this comment
No tämäpä positiivinen yllätys, oletin tämän olevan yksittäinen tarina, eikä osa suurempaa kokonaisuutta. Tämähän toimii myös prologina todella hyvin sillä se herättää lukijan mielenkiinnon kysymyksillä, joiden vastaukset tämä haluaa selvittää lukemalla loput tarinasta.

Odotan kiinnostuneena tarinan seuraavia osia ja annan niistäkin palautetta.
In reply to an earlier comment
L.R
September 28, 2020
Report this comment
Juuri näin, hyvä että mielipiteemme aina silloin tällöin eriävät, sillä muutenhan tässä voisi yksi hoitaa palautteen antamisen toisenkin puolesta. :D

P.S.
Minulla on hieman kiireisemmät kymmenen päivää edessä, eli en ole varma ehdinkö niiden aikana, mutta ainakin niiden jälkeen tarkoituksenani olisi lukea sinun muita tänne julkaisemiasi tarinoita ja arvostella ne.
In reply to an earlier comment
anuelina
September 28, 2020
Report this comment
Noh, katsotaan millon valmistuu. Taitaa kokonaisuutena lipua tuonne romantiikan puolella. :)

Tämä on muutenkin vähän uusi juttu minulle, että kuinka pitkää juttua tänne voi ladata jne. Pitää tutkailla.
In reply to an earlier comment
L.R
September 28, 2020
Report this comment
Minun tietääkseni täällä ei ole mitään maksimipituutta julkaistavalle tarinalle että siltä osalta kaikki pitäisi olla kunnossa.
8 kohdetta - näytetään 1 - 8
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS