Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Huora vai madonna 2021-03-08 18:53:42 Oriodion
Arvosana 
 
3.5
Oriodion Arvostellut: Oriodion    March 08, 2021
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Hyvä kirjoitus aika vähän puhutusta aiheesta. Yle julkaisi vähän aikaa sitten hyvän minidokkarin seksityöntekijän arjesta, mutta juuri muita tällaisia ei ole ollut kovin esillä.

Itse kyllä tuossa lopussa sympatiat pamahtivat tämän hahmon puolelle. Ja tuo loppuhetkihän tässä tuntui olevan pääpointtina, sitä ennen tietysti vähän pohjustusta. Kauheaa ennakkoluuloisuuttahan nämä henkilöt varmasti kokevat kaikkialla. Niin kauan kuin kaikki osapuolet ovat vapaasti suostuneet tilanteeseen, eikä kenellekään ulkopuoliselle aiheudu haittaa, niin eihän seksin ostamisessa mitään väärää pitäisi olla, vaikka monet sitä paheksuvatkin. Asioita nyt on kautta historian paheksuttu ties mistä nykyperspektiivistä katsottuna älyttömistä syistä.

Tosin otan esille tällaisenkin näkökulman: onhan toisaalta myös asunnon vuokraajalla oikeus päättää mitä hänen omistamassaan asunnossa saa tehdä. (En tunne asiaan liittyviä lakipykäliä, mutta ainakin minun oikeustajuni mukaan.) Eli jos asunnon omistaja ei halua tukea seksin myymistä, tai olkoon mitä tahansa uhkapelaamista, ryyppäämistä tai lukupiirejä, niin kai hänellä olisi oikeus määrätä omistamaansa asuntoon niin kapeakatseiset säännöt kuin haluaa? No, en halua takertua tähän liikaa. Joka tapauksessa todella yliampuva reaktio, vaikkakin varmaan surullisen uskottava.

Vielä lyhyt kommentti tuohon Arskan esittämään kohtaan. Jos hinta on 250 e/tunti, niin ehkä olisi voinut vähän paremmin tuoda esille tuon kohdan tarkoituksen, jos hintaa olisi yritetty tinkiä enemmänkin kuin vain 100 e/puoli tuntia, kun olihan siinä myös jotain perusteluja sille että miksi "herrasmiehen" taloudellinen tilanne on heikkona. Toki jokainen päättää itse oman hintatasonsa, eikä ole millään lailla velvollinen suostumaan tinkimään siitä, mutta ihan vain näin pointin lukijalle perille ajamista ajatellen.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Jennijee
March 09, 2021
Report this comment
Kiitos arvostelusta. Mukava huomata, että tekstini herättää ajatuksia, se oli sen tarkoituskin. Erityisen hyödyllisiä mulle on "skenen ulkopuolisten" ihmisten palautteet, jotta tiedän, mitä ottaa jatkossa enemmän huomioon. Toki olisin kaivannut kommentteja hieman itse tekstiin, kieliasuun ym.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS