Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Samppa 2021-11-09 00:38:58 Oriodion
Arvosana 
 
3.0
Oriodion Arvostellut: Oriodion    November 09, 2021
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Mukavaa lukea taas uutta Arskaa. Aika hiljaista ollut tällä sivustolla viime aikoina.

Ei ehkä kaikista paras tarinasi, mutta mukavan leppoisaa Samppailua. Vähän niin kuin Turkka, paitsi että eri laji. Hauska lopetus, kun entinen urheilutoimittaja sitten päätyi Ahamavaaraan avustajaksi.

Lukaisenpa lähiaikoina myös tuon toisen uuden tarinasi. :)

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Arska
November 09, 2021
Report this comment
Kiitos palautteestasi Oriodion

Samppa on tallessaolevista tarinoista vanhemmasta ästä. Kirjoittelin tämän joskus aikoinaan "Trilogia foorumille". Ilmaisultaan tämä on vielä harjoitteluasteella olevaa, mutta itse pidän tarinan sisällölisestä ilmeestä.

Niin, foorumilla on ollut hiljaista ja itsekin olen pidätellyt tarinoideni esiintuontia, koska pyysin ylläpitoa poistelemaan vanhempia juttujani. Sääntöjen mukaan siihen minulla olisi oikeus. Pyyntöön ei ole vastattu, tooivomallani tavalla.

Uusia tekstejä ei juurikaan nouse esiin ja ne Polannan runot, joihin en ehtinyt kommenttiani laatimaan katosivat myös.
Vierastan sellaista sivunäkymää, jossa valtaosa teksteistä olisi yhden "Arskan" tuotteita, ja siksi toivoin sivustolle siivousta.

Jokunen täysin uusi tuotos on odottamasa, ja niistä on kai laitettava esiin pitkään työn alla ollut Scifi- juttu, ennen kuin se vanhenee käsiin. Tarinan aikataulu on aikaan sijoitettu ennen vuotta 2022, ja aloitin kirjoittamisen joskus v.-18. Homman piti olla täysin huuhaafiktiota, mutta esim fiktion matkustustavasta on jo tiedemiestasolla esitetty teoriaa, jota voi pitää pitkälti yhtenevänä.
Laittelen tuonne Scifiin esille, vaikka luultavasti tulen muuttamaan muutamia kohtia kokonaisuudessa omaan tallenteeseeni.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS