Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Samppa 2021-11-14 01:04:52 lukeva33
Arvosana 
 
3.5
lukeva33 Arvostellut: lukeva33    November 14, 2021
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Jep, vihdoin uutta juttua, ja ton scifin luen tietysti kans kohta ku ehin. Tämähän on taas tätä taattua Arskaa...Vähän tämmöstä letkeää peräkylän junttihubaa josta ei oikeen koskaan alussa tiiä että mitähän vinkiää se Arska on taas keksiny. Hyvä taas juonikuvio ja sujuvaa luettavaa kiitos. Ihan pieniä pilkkujuttuja tietysti ym joita ei ittekkää osaa koskaan oikeen. Olisko esim tossa lopussa tuo "...turvan sekä Sampalle, että Iita mummolle..." mun mielestä tuohon ei tule pilkkua. voin olla väärässä? ja toinen paikka: "Muutama päivä ehti kulua, kun mummolla tuli asiaa kirkonkylälle ja Samppa kiepautti kiikkustuolin selkäänsä." Mun mielestä pilkku tulis tuohon JA sanan eteen eikä KUN sanan eteen ?? No en oo varma, ja näistä oliskin hyvä joskus saada ylläpidon viisaampia oppeja, mutta ikävä kyllä ylläpito ei ole ehtiny meitä neuvomaan pitkiin pitkiin aikoihin. Mutta silti hei...mukava tarina.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Arska
November 15, 2021
Report this comment
Kiitos jälleen palautteestasi lukeva33.

Ensin nuo pilkkujutut. Olet aivan opikeassa, hieman jakavat lausetta vinoon , ja isutisivat oikeissa paikoissaan paremmin. Näitä sattuu ja ehkä aikaisemmin jopa vielä enemmän. Kai tuon kieliopin pilkkusäännön vielä voisi opiskellakin, jos olisi aikomus kirjoitella oikein julkaisumielessä. Harrastushan tämäö minulle on.

Sitten Sampasta: Yksi näistä vanhoista tarinoista, joita ajattelin nostella esiin, koska foorumi on käynyt hiljaiseksi.
Tuli kyllä mieleen itsellenikin, olisiko aika pitää sivustoselibaattia, joten jotakin esiin ennen sitä. On tullut poistatettua ajoittain omia juttujani, ja saattaa niitä kiertää uuteen kertaan tännekin. Noita lienee se reipas pariosataa eritasoista tarinaa tallessa, enkä ole pitänyt tarkkaa kirjaa siitä, missä mikäkin on ollut esillä. Muistista sitten yritän ruotia.

Nostelen esiin hieman erilaisia kertomuksia, siis muutakin kuin näitä junttisuon juttuja.

Kiitos kommentistasi.

---Arska---


1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS