Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Puukiipijä 2021-11-14 01:41:00 lukeva33
Arvosana 
 
2.0
lukeva33 Arvostellut: lukeva33    November 14, 2021
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Outoa on, outoa. Siis minä en kyllä nyt ollenkaan päässyt samalle aaltopituudelle Oriodion sun kanssa. En halua moittia tai mitään semmoista, mutta en vain tajunnut mikä on idea tässä. En tiedä veikö mun kaiken keskittymisen tarinaan tuo alun sekava virke joka jäi vaivaamaan.. Siis yritän selventää eli: "Harmaat pilvet peittivät taivasta, (oikeen hyvä tähän asti, mutta sitten): "Ja heikko sade tihkui hiljalleen hämärässä puiden lehtensä menettäneiden oksien läpi maata kohti." Jos luet tuon muutaman kerran niin varmaan huomaat itsekkin että siinä on jotain vialla.?..( ovatko puut menettäneet lehtensä siis hämärässä? Siis tuo on jotenkin niin hassun sekava että mulla jäi se heti junnaamaan päähän.
Ja Oriodion, en halua tässä sulle v..tuilla yhtään, hienoja tarinoita sulla. Tämä esimerkki just kertoo sen että meidän pitäisi näitä tarinoitamme lukea uudestaan pienen lepoajan jälkeen että huomaisimme hassut jutut. Kerron esimerkkinä että olen nyt juuri itse yhteen tarinaani muotoillut kahden virkkeen pätkää jo viikon, ja se ei vaan tunnu asettuvan oikean tuntuiseksi millään.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Järjestys 
Oriodion
November 14, 2021
Report this comment
Kiitos palautteesta. Tämä oli aikalailla tämmöinen kokeilu, mietin että haluanko ollenkaan tätä tänne laittaakaan, mutta kun täällä on ollut sen verran hiljaista syksyn aikana niin päätin että laitetaan nyt vaan. Ei ole omastakaan mielestäni parhaita kirjoituksiani, mutta koitin jotain tällaista lyhyttä juonetonta sepustustakin vaihteen vuoksi.

Tuo mainitsemasi lause oli kyllä kiinnittänyt omankin huomioni, en ihan täysin tyytyväinen ollut siihen, mutta jotenkin se ei itseäni kuitenkaan häirinnyt yhtä paljon kuin sinua, niin en sitten päätynyt hiomaan sitä sen pitemmälle kun en jonkun aikaa mietittyäni keksinyt parempaakaan muotoilua. No, tällaista tällä kertaa.
Oriodion
November 15, 2021
Report this comment
Ja niin, tuohon tarinan ideaan vielä... taisi olla viime vuoden marraskuussa kun katselin puukiipijää eräässä hiljaisessa tihkusateisessa metsässä ja aloin pohdiskella sen elämää. Halusin jotenkin koittaa tehdä jonkinlaisen oman tulkintani näiden hauskojen lintujen olemuksesta. Jos yhtään lintujen tarkkaileminen kiinnostaa, niin suosittelen joskus seuraamaan hetken puukiipijöiden liikkeitä, niillä on hyvin omaperäinen tapa elellä! Ehkä tässä tuli oletettua lukijalle turhan paljon taustatietoa niistä...
In reply to an earlier comment
lukeva33
November 15, 2021
Report this comment
Täytyypä katella josko tuollainen epeli sattuis silmiin joskus. No seuraavia tarinoita rakennellaan ja lueskellaan taas.
3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS