Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Pilkillä 2022-04-08 16:50:36 Oriodion
Arvosana 
 
3.0
Oriodion Arvostellut: Oriodion    April 08, 2022
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Voi ei! Harmi kun pääsi kala karkuun...

Siisti yhteys Tarinaniskijään, vaikka enemmän pidin itse kyllä Tarinaniskijästä. Hauska myös kuulla jotain Arska-nimimerkin historiasta.

Jooh hiljaista täällä on, aika usein tulee käytyä katsomassa onko täällä mitään tapahtunut, vain toteamassa että ei. Vähän kyllästyttävää. Vaikka eipä siinä iso työ ole arvostella uusia tarinoita, jos niitä tätä tahtia tulee... Kiva että joku yrittää pitää sivustoa elossa.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Arska
April 09, 2022
Report this comment
Se on kirjoittajan "tilipäivä" silloin kun saa palautetta.

Itseäni ei tuo kalan karkaaminen juurikaan harmita. Pelkkää fiktiota koko juttu. Jonkeri niminen järvi on muutamassa tarinassani esiintynyt, vaikka todellisuudessa se on täysin vieras minulle. Työkaveri aikoinaan kävi melomassa Jongunjoen reitin ja kartasta katsellessa huomasin tuon järven. Nimi jäi mieleen ja jotenkin se tuntui sopivalta ottaa mukaan näihin tarinoihin. ( Jonkeri esiintuu useammassakin kirjoittamassani tarinassa ) Tarinan sisällössä Mahtisaaliin karkaamisella on toki juonellinen merkitys, joskin kirjoittajana minulle tärkein on itse tarinan kerronta

Lienee näiden foorumien kehityskulkuun kuuluu tämä hiipuminen. Kyllä se itseäni toki harmittaa, sillä olen kiinnostunut luomaan näitä tarinoita, mutta niiden tuominen esiin näin, kun muita kirjoittajia on lähes olemattoman vähän, tuntuu lievästi sanoen itsekeskeisyydeltä.
Toinen tekijä joka myös vaikuttaa merkittävässä määrin on vaikutelma siitä että ylläpito on myös jättänyt sivuston lähestulkoon tuuliajolle.

Toivotaan kirjoitusharrastajien palaavan tänne ja uusien kirjoittajien myös löytävän tämän sivuston. Ehkä täältä löytyy vielä kirjoittajan urasta haaveilevillekin jotain hyödynnettävää.

Kiitos sinulle antamastasi palautteesta.

---Arska---
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS