Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
77 Kynttilää(Uusi versio) 2015-04-14 17:40:02 TarraLeguaani
Arvosana 
 
4.0
TarraLeguaani Arvostellut: TarraLeguaani    April 14, 2015
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

En ole lukenut aiempaa versiota, luen mieluummin mahdollisimman pitkälle muokatun.

"Toukokin oli löytänyt pyöräilyshortseista telineen riippuville palleilleen." :D :D
Helgan asetuttua puikkoihin ensimmäisessä kappaleessan kirjoitat ensin kolmantena persoonanana ja sitten kesken kaiken minä-muodossa. Älä sekoita niitä. Jos laitat henkilön ajatuksia sekaan, merkitse ne erilailla tai tee esim näin: Sekään mies ei ikinä muista minua, Helga ajatteli.

"Mikään ei voisi pysäyttää häntä nyt." Kirjoitat molempien näkökulmasta tarinaa, joten tässä kohtaa en enää pysynyt kärryillä, että kumpaa tämä 'hän' tarkoittaa? Oletan, että Helgaa, mutta en voi olla varma.

Juoni oli hyvä. Se päättyi napakkaan pisteeseen. Pieni tarinasi sai paljon ajattelua aikaan.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Repi
April 17, 2015
Report this comment
Kiitos kommentistasi!

Henkilön ajatuksia tosiaan oli seassa ja ehkä niitä oli liikaa peräjälkeen. Esim tuo mainitsemasi kohta:

"Sekään mies ei ikinä muista minua. Miksi en vain lähtisi? Miksi minä en voisi tehdä niin? Tätä ajateltuaan hän otti kakkulapion, ajatteli nirhaavansa haavan käteensä ihan muuten vaan."

Ajatukset, "Sekään mies... Miksi en... Miksi minä...", ovat kuitattu lauseella: "Tätä ajateltuaan..."

Toinen mainitsemasi kohta on tosiaan Helga. Ajattelin, että se paljastuu tuosta läpi. Ehkä ei sitten kuitenkaan.

Hyviä pointteja pohdittavaksi.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS