Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Petetty. Hot
 
Petetty. 2015-05-09 21:37:49 Alapo80
Arvosana 
 
N/A
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    May 09, 2015
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Moikka matilda!

Toivottavasti löytyy seuraajia!

Itse en ehdi käydä arvostelemassa muualla kuin täällä, mutta kiitos kutsusta!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Järjestys 

May 11, 2015
Report this comment
Ylläpidolle kiitos vastauksesta.
Tämä formaatti ei oikein toimi kun kyseessä on pidempi tarina.
Novelleille tämä sopii hyvin, mutta minä haluan kirjoittaa enemmän.
Olen vaan huomannut että vaikka lukijoita on melko hyvin, niin palautetta on todella vaikeaa saada. Ehkä ihmiset kokee että siitä on heille liikaa vaivaa tai sitten palautteen antamista pelätään. Helpommin saa aina negatiivista palautetta kuin positiivista, mutta ne ovat yleensä sitten todella asiattomasti kirjoitettuja. Pitäisikö siis ajatella ettei oma kirjoitus herätä lukijoissa tunteita mihinkään suuntaan jollei palautetta tule???
In reply to an earlier comment
Jästipää
May 12, 2015
Report this comment
Itse pidän myös kirjoittajablogia ja sinne ei juurikaan kommentteja tule, vaikka niin toivoisin. Olen julkaissut siellä samoja tekstejä kuin täällä, mutta täällä sen sijaan saan palautetta ja se on osoittanut, että oma kirjoitukseni herättää tunteita lukijoissa. En usko hetkeäkään etteikö sinun tekstisi herättäisi tunteita lukijoissa. Ongelma lienee enemmän siinä, että suomalaiset ovat noin yleisesti ottaen huonoja antamaan kommentteja ja palautteita tällaisissa asioissa. Täällä kirjoittaja.fi sivustolla homma toimii, koska täällä on oma kirjoittajien yhteisö, jotka tiedostavat tämän palautteeseen liittyvän tuskan ja jakavat sen kollegoidensa kanssa, joten täällä autamme toinen toistamme. Kirjoittajablogit eivät sen sijaan ole tällaisen tiiviin yhteisön piirissä, joten siitä syystä blogeihin on hankalaa saada kenenkään kommentteja. Ehkä pitäisi perustaa jonkinlainen kirjoittajien oma blogiyhteisö/-rinki, jonka kautta voisimme kommentoida ja antaa rakentavaa ja asiallista palautetta toinen toisillemme, myös pitkistä käsikirjoituksista jne. Palautteen antaminen kun sekin auttaa kirjoittajaa. Arvioidessaan toisten tekstejä oppii itsekin ja pystyy näkemään oman tekstisokeutensa takaa myös paremmin omia kirjoittamiseen liittyviä ongelmiaan. Minulla on itsellänikin ollut haasteita juuri siinä, että saisi kommentteja ja rakentavaa palautetta omille käsikirjoituksilleen. Pitäisi olla niitä luottolukijoita, jotka uskaltaisivat antaa sellaista rehellistä palautetta, josta oikeasti olisi hyötyä. Ystäviltä ja sukulaisilta tulee liian usein niitä "ihan hyvä" kommentteja, jotka eivät auta kirjoittajaa varsinaisesti. Älä kuitenkaan siis ajattele etteikö tekstisi herättäisi tunteita.
In reply to an earlier comment

May 13, 2015
Report this comment
Kiitos kommentistasi.
Uskon kyllä että täältä saisi palautettakin, mutta käytännössä minun on hankala tekstejäni tänne siirtää kun kirjoitan siis jatkotarinaa Blogimuodossa. Yksittäistä tekstiä ei oikein voi tänne laittaa kun sitten se on pois asiayhteydestä eikä siitä tajua mitään.
Muiden tekstejä täällä on ihan kivaa lukea ja pariin olen "uskaltanut" antaa palautettakin.
3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS